English

اسحاق جهانگیری در جلسه با استاندار و مجمع نمایندگان لرستان:

استان لرستان نباید جزو استان‎های کمتر برخوردار کشور باشد

معاون اول رئیس جمهور در جلسه با استاندار و اعضای مجمع نمایندگان لرستان، گفت: در مقطع فعلی، انسجام داخلی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

استان لرستان نباید جزو استان‎های کمتر برخوردار کشور باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از لرستان، معاون اول رئیس جمهور در دیدار با استاندار و مجمع نمایندگان لرستان، با اشاره به ظرفیت‌های متعدد استان لرستان نظیر منابع سرشار آب، نیروی انسانی تحصیل‌کرده و مردم سخت کوش و پرتلاش گفت: استان لرستان از فرصت ها و ظرفیت های خوبی برای توسعه برخوردار است و نباید جزو استان های کمتر برخوردار کشور باشد.

وی بر لزوم شناسایی موانع پیش روی توسعه استان لرستان و اهتمام در جهت رفع این موانع تاکید کرد و از معاون نظارت و هماهنگی خود خواست جلساتی مستمر با حضور استاندار و رییس مجمع نمایندگان استان لرستان برگزار و مسائل کلیدی استان را مورد بررسی قرار دهند. 

جهانگیری همچنین بر ضرورت معرفی طرح‌های توسعه‌ای استان لرستان به بخش خصوصی و ترغیب و تشویق سرمایه گذاران برای فعالیت در این استان تاکید کرد و اظهار داشت: باید علاوه بر ایجاد فضای مناسب برای فعالیت بخش خصوصی در استان لرستان، زمینه را برای حضور شرکت های سرمایه‌گذار نهادهای عمومی مهیا کنیم.

گفتنی است، جلسه معاون اول رئیس جمهور با استاندار و اعضای مجمع نمایندگان لرستان در محل نهاد ریاست جمهوری، در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه