English

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی گلستان به ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: استان گلستان در کسب درآمد از محل اجرای ماده ۵۳ قانون و سهم یک درصدی دستگاه‌ها، رتبه نخست کشور را به دست آوردیم و امسال تاکنون ۱۰ میلیارد ریال از دستگاه‌های اجرایی استان گلستان جذب کردیم.

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی گلستان به ورزش

به گزارش خبرگزاری موج، بهمن طیبی ظهر امروز در نشست صمیمی استاندار گلستان با جامعه ورزش و جوانان استان به برخی از شاخص‌های عملکردی این اداره کل در سال‌های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: درآمدهای این حوزه در سال‌های اخیر حدود 5 برابر افزایش یافته و از 236 میلیون تومان به یک میلیارد و 200 میلیون تومان ارتقا یافته است.

وی افزود: در کسب درآمد از محل اجرای ماده 53 قانون (سهم یک درصدی دستگاه‌ها)، رتبه نخست کشور را به دست آوردیم و امسال تاکنون یک میلیارد تومان از دستگاه‌های اجرایی استان جذب کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان اظهار داشت: 123 پروژه از منابع ملی و استانی و هم‌چنین 9 پروژه از منابع شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در استان وجود دارد که نیمه‌کاره هستند.

بهبود وضعیت ورزش قهرمانی و همگانی در استان

وی درباره بهبود وضعیت ورزش قهرمانی و همگانی در استان هم گفت: در حوزه ورزش قهرمانی تعداد مدال‌های استان از 239 مدال ملی در سال 93 به 397 مدال در سال گذشته رسیده وهم‌چنین تعداد مدال‌های فراملی از 68 عدد به 105 و تعداد مدال‌های جهانی نیز از 6 به 30 مدال افزایش یافته است.

طیبی افزود: در حوزه تیم‌های لیگ برتری در سال 93 حدود 77 تیم در لیگ‌های مختلف کشور داشتیم که به علت مسائل مالی و اعتباری این تعداد به 65 تیم کاهش پیدا کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به فعالیت سمن‌ها در استان گفت: 102 سمن فعال در استان وجود دارد که 32 سمن در دو سه سال اخیر ایجاد شده است و هم چنین در حوزه فرهنگی، حقوق شهروندی و عفاف و حجاب رتبه نخست و در فعالیت‌های قرآنی رتبه دوم کشور را به دست آوردیم.

طیبی اظهار داشت: علاوه بر تکالیف بالادستی در این حوزه، در این استان انتظارات مردمی از حوزه ورزش و جوانان وجود دارد. برخی از رشته‌ها جهت حضور در مسابقات لیگ برتر مانند والیبال، بسکتبال و فوتبال نیاز به منابع مالی دارد. هم‌چنین سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده مدیریت مجموعه سوارکاری به استان واگذار شد و امسال هم مورد موافقت قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تأکید کرد: ما در استان گلستان آمادگی برگزاری مسابقات هستیم و از حق و حقوق استان پا پس نمی‌کشیم و به دنبال آن هستیم خیر و شر مسائل مالی سوارکاری در استان بماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه