English

توضیح مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کناره‌گیری دو مدیر بویراحمد و دنا

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: استعفای دو مدیر شهرستان‌های بویراحمد و دنا هیچ ربطی به مسائلی که مطرح می‌شود، ندارد، آنها خودشان دیگر تمایلی نداشتند.

توضیح مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کناره‌گیری دو مدیر بویراحمد و دنا

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، روزهای گذشته مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های بویراحمد و دنا با دادن استعفای خود، از مسوولیت‌هایشان کناره‌گیری کردند.

«سید علی‌اکبر هاشمی» مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و «سپهدار مجلسی‌نژاد» مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا با اعلام استعفای خود، از مسوولیت‌هایشان کناره‌گیری کردند و در این بین برخی از رسانه‌ها این کناره‌گیری را به مسائل دیگری همانند توزیع ناعادلانه اعتبارات و قومی و منطقه‌ای ربط دادند.

این در حالی است که هیچ کدام از این دو مدیر مستعفی در خصوص استعفایشان اظهار نظری نکرده‌اند، و شاید همین موضوع باعث حرف و حدیث‌های زیادی شده است.

مجلسی مدیر سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا در این رابطه می‌گوید: استعفاء کتبی نداده‌ام اما به آموزش و پرورش استان اعلام کردم که دیگر نمی‌توانم در این شهرستان خدمت کنم.

مجلسی نژاد در خصوص دلیل استعفایش از مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا گفت: پس از چند سال در عرصه خدمت به شهرستان دنا به آموزش و پرورش استان اعلام کردم که کسان دیگری وارد این عرصه شوند.

وی بیان کرد: به خاطر اینکه عرصه خدمت را برای جوانان مهیا کنیم از مدیت خود استعفاء دادم البته روزگار همین است که «گهی زین به پشت و گهی پشت به زین».

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا در پاسخ به این سؤال که استعفای شما پذیرفته شد؟ اضافه کرد: فردا چهارشنبه، سوم آبان ماه ساعت ۹ مراسم تودیع و معارفه ما برگزار می‌شود.

هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با موج، اعلام کرد: استعفای این دو مدیر هیچ ربطی به مسائلی که مطرح می‌شود، ندارد، آنها خودشان دیگر تمایلی نداشتند.

به گزارش موج، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از این در نشست مجمع فرهنگیان استان از تشکیل کارگروهی برای بررسی و تغییر بعضی از مدیران خبر داده بود.

طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، سید نظام موسوی به عنوان سرپرست اداره آموزش‌وپرورش شهرستان بویراحمد منصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی