English

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان خبر داد

دستگیری مامور پلیس قلابی در بندرعباس

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که خود را مامور آگاهی معرفی و اقدام به اخاذی از چندین مغازه و عابران پیاده در سطح شهر بندر عباس کرده بود، خبر داد.

دستگیری مامور پلیس قلابی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ عبدالمجید کرمی در جمع خبرنگاران عنوان داشت: در پی طرح چندین شکوائیه با موضوع اخاذی تحت عنوان مامور از کسبه سطح شهر بندرعباس، با توجه به حساسیت موضوع و بازتاب منفی آن، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم  به هویت "ر.ک" 33 ساله را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و در بازرسی از وی یک رشته دستبند قلابی و آرم چسبی پلیس آگاهی کشف کردند.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: نامبرده ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی بود ولی در مواجهه با ادله و مدارک لب به اعتراف گشوده و بیان داشت با همراه داشتن دستبند و کلت کمری قلابی و آرم پلیس آگاهی با مراجعه به مغازه داران و کسبه سطح شهر و معرفی نمودن خود به عنوان مامور آگاهی از شهروندان اخاذی می کردم.

این مسوول انتظامی اذعان داشت: در این رابطه 10 نفر از شکات و مالباختگان شناسایی و متهم نیز  که دارای سه فقره سابقه کیفری با موضوع کلاهبرداری و جعل عنوان می باشد پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از همکاری شهروندان در شناسایی و دستگیری متهمین قدردانی نموده و از آنها خواست در چنین مواردی با بررسی دقیق مدارک شناسایی و هویتی افراد مدعی که خود را مامور معرفی می نمایند از تکرار چنین جرایمی پیشگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی