English

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) عنوان کرد

استقرار سه تیم مستندساز در موکب آستان حضرت معصومه(س)

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از اختصاص اینترنت ویژه برای اهالی رسانه یاد کرد و گفت: سه تیم مستندساز حرفه‌ای در موکب این آستان مقدس حضور می‌یابند تا کلیپ‌ها و مستندهای ویژه مراسمات اربعین حسینی برای پخش در رسانه های ملی و بین المللی را تولید کنند.

استقرار سه تیم مستندساز در موکب آستان حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری موج ازقم، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور  در کنفراس خبری که در سالن جلسات حضرت خدیجه(س) کتابخانه آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، با بیان اینکه هر روز قبل از نماز ظهر و عصر محافل قرآنی ویژه درحسینیه موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود، اظهار کرد: محافل بین‌المللی قرآن کریم نیز با حضور قاریان بین‌المللی از کشورهای عراق و ایران و همکاری عتبه حسینی در محل موکب برگزار و اطلاع‌رسانی دقیق این برنامه‌های قرآنی نیز با استفاده از تلویزیون شهری و فضای مجازی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال ستاد رسانه‌ای مشخصی در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) مستقر خواهند، اضافه کرد: در این موکب به مرکز استان‌های مختلف برنامه‌های زنده و تولیدی را ارائه می‌دهیم؛ نمایندگان شورای معارف سیما نیز در موکب مستقر می‌شود تا برنامه‌های مورد نظر در حوزه سیما را به صورت ویژه دنبال کنند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: رادیو معارف به نمایندگی از سایر شبکه‌های رادیویی و تیم مشخصی نیز به نمایندگی از شبکه‌های استانی و ملی سیما در محل موکب مستقر هستند.

وی از اختصاص اینترنت ویژه برای اهالی رسانه یاد کرد و ادامه داد: سه تیم مستندساز حرفه‌ای در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) حضور می‌یابند تا کلیپ‌ها و مستندهای ویژه مراسمات اربعین حسینی را تولید کنند.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور یادآور شد: فراهم‌سازی بستر فعالیت و حضور عکاسان نیز یکی دیگر از اقدامات انجام در موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها است تا بتوانیم شاهد برپایی نمایشگاهی با آثار مطلوب باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه