English

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه:

تاکنون به ۱۲ دفتر صدور ویزا اخطار داده و دو مکان را پلمب کرده‌ایم

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از زائرین اربعین خواست برای دریافت ویزا به‌هیچ‌وجه به دفاتر غیرمجاز مراجعه نکنند.

تاکنون به 12 دفتر صدور ویزا اخطار داده و دو مکان را پلمب کرده‌ایم

حامد دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه بابیان اینکه از 27 شهریور عملیات صدور ویزای اربعین توسط کنسولگری عراق در استان کرمانشاه آغاز شده، گفت: ویزای زائرین استان‌های کرمانشاه، کردستان و لرستان توسط این کنسولگری صادر می‌شود.

وی افزود: تاکنون 5500 ویزا برای زائرین این سه استان تحت سامانه سماح صادرشده که 4300 مورد آن مربوط به زائرین استان کرمانشاه است.

وی از زائرین اربعین خواست برای تهیه ویزا به دفاتر غیرمجاز مراجعه نکنند و افزود: افراد در صورت مراجعه به این دفاتر جهت صدور ویزا هم متحمل هزینه بیشتری می‌شوند و هم از دریافت خدمات بیمه‌ای و درمانی در کشور عراق محروم خواهند شد.

دارابی از برخورد با دفاتری که به‌صورت غیرمجاز اقدام به صدور ویزا می‌کنند هم خبر داد و گفت: تاکنون به 12 دفتر اخطار داده و دو مکان را پلمب کرده‌ایم.

دارابی افزود: در استان 17 دفتر مجاز صدور ویزای اربعین داریم و اخیراً جهت تسهیل در کار چهار دفتر موقت دیگر ایجاد کردیم که در این دفاتر صدور ویزا تحت سامانه سماح صورت می‌گیرد.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه مبلغ قانونی جهت صدور ویزای اربعین را 199 هزار و 500 تومان اعلام کرد و گفت: چنانچه افراد ثبت‌نام اولیه را نیز در این دفاتر انجام دهند دو هزار تومان به این مبلغ اضافه می‌شود و دفاتر حق دریافت هیچ‌وجه دیگری را ندارند.

وی افزود: زائرینی که با خودروی شخصی به سمت مرز خسروی می‌آیند باید خودروی خود را در پارکینگ‌های آماده‌شده در نزدیکی قصرشیرین پارک کرده و ازآنجا با 270 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته‌شده به‌صورت رایگان به سمت مرز خسروی بروند.

وی هزینه در نظر گرفته‌شده به ازا هر شب توقف در پارکینگ‌های قصرشیرین را برای خودروهای سبک پنج هزار تومان و برای خودروهای سنگین 20 هزار تومان اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه