English

در ۶ ماهه نخست سال جاری؛

بیش از ۹۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در لنگرود معدوم شد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان لنگرود گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری طی بازرسی های بعمل آمده توسط اکیپ بازرسی فرآورده های خام دامی شبکه دامپزشکی شهرستان لنگرود مقدار 944 کیلوگرم فرآورده فاسد و غیر بهداشتی ضبط، معدوم و از چرخه مصرف خارج شده است.

 بیش از 900 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در لنگرود  معدوم شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد رضا طالشی گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 827 مورد بازرسی از کلیه مراکز تولید، استحصال، فرآوری، سردخانه ها، رستورانها و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی این شهرستان توسط بازرسین بهداشتی این شبکه صورت گرفته و طی این مدت مقدار 944 کیلوگرم فرآورده خام غیر بهداشتی ضبط، معدوم و از چرخه مصرف خارج شده است و 4 مرکز عرضه متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: بمنظور حفظ سلامت مصرف کنندگان، تأمین بهداشت عمومی و امنیت غذایی در برخورد با متخلفین بهداشتی قاطعانه و مطابق قوانین و مقررات رفتار خواهد شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان لنگرود گفت: جهت هم افزایی و نظارت بهداشتی جامع، گشت های مشترک با برنامه از پیش تعیین شده و با همکاری شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی و اصناف به مرحله اجرا در می آید که نقش مؤثری در بهبود روند بازرسی بهداشتی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: مصرف کنندگان در صورت مشاهده موراد تخلف بهداشتی، مراتب را به شبکه دامپزشکی شهرستان لنگرود و یا تلفن گویای 1512 اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه