English

امام جمعه یاسوج:

«موازی‌کاری» در عرصه کارهای فرهنگی آفت است

امام جمعه یاسوج گفت: «موازی‌کاری» در عرصه کارهای فرهنگی آفت است

«موازی‌کاری» در عرصه کارهای فرهنگی آفت است

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد اظهار کرد: اسلام یک دین با احکام روشن در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است.

امام جمعه یاسوج عنوان کرد: قانون اسلام یک برنامه مدون و جامع است و مشکل اساسی جامعه ما در اجرای این قوانین است.

وی با تاکید بر اجرای قانون در تمامی زمینه‌ها، بیان کرد: علی رغم گذشت چهل سال از عمر انقلاب برخی از کارها را دیر شروع کردیم و یا به صورت عمیق و کارشناسی شده به آنها پرداخته نشده است.

حسینی موازی‌کاری در عرصه کارهای فرهنگی را یک آفت دانست و گفت: به عنوان مثال بسیاری از ادارات خود را متولی مسئله غنی‌سازی اوقات فراغت می‌دانند ولی در هنگام بررسی خروجی کار متوجه آمار مشابه از تمامی این دستگاه‌ها هستیم و این یک ضعف است.

وی ابراز کرد: گذشتن 40 سال از عمر انقلاب نشان می‌دهد که ما در بعضی از مسائل پیشرفت خوبی نداشتیم و باید گام‌های بلندتری برداشته شود.

حسینی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و نظم کاری، اظهار داشت: گاهی با صرف تنها 2 دقیقه یک مشکل کوچک برطرف می‌شود و انتظار می‌رود مسئولان مردم‌داری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی خطاب به مسئولان گفت: همه ما خوب صحبت می‌کنیم ولی تکرار این حرف‌ها  راهگشا نیست و مهم عمل است و یک مدیر توانمند در عرصه کاری خود از تکرار عملکرد خودداری می‌کند و با ارائه ایده و طرح نو به انجام وظایف خود می‌پردازد.

حسینی بیان کرد: باید وظایف را تفکیک و اولویت‌بندی کرده و مردم در اولویت قرار گیرند و بدانیم جامعه که نا امیدی در آن رخنه کرده یک جامعه مرده است و باید نیروهای جوان با تدبیر و عملکرد خود نشاط و امید را در جامعه زنده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه