English

با هدف جلوگیری از تصرف اراضی با کاربری فضای سبز

اکیپ کارشناسی جهت شناسایی اراضی با کاربری فضای سبز در سنندج تشکیل شد

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سنندج از تشکیل اکیپ کارشناسی جهت شناسایی اراضی با کاربری فضای سبزخبر داد و گفت: با همکاری واحد شهرسازی مناطق و بر اساس نقشه طرح تفضیلی تمام لکه های با کاربری فضای شناسایی و در راستای جلوگیری از تصرف با نصب تابلو به شهروندان معرفی خواهد شد.

اکیپ کارشناسی جهت شناسایی اراضی با کاربری فضای سبز در سنندج تشکیل شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، با هدف جلو گیری از تصرف، اراضی دارای کاربری فضای سبز شناسایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سنندج اظهار داشت: یکی از مهم ترین دغه دغه های مدیران شهرداری تصرف زمین ها با کاربرهای مختلف و احداث بناهای تجاری و مسکونی غیر مجاز است.

مهندس قانع حسینی بیان کرد: در نفشه طرح تفضیلی بسیاری از زمین ها در سطح شهر وجود دارد که کاربری آن فضای سبز است و این سازمان با برنامه ریزی و اولویت بندی با همکاری شهرداری مناطق باید نسبت به احداث فضای سبز در این زمین ها اقدام کنند.

وی گفت: یکی از مهم ترین اقدامات در راستای جلو گیری از تصرف زمین های با کاربری فضای شناسایی  این زمین ها و معرفی آن به شهروندان با نصب تابلو است.

مهندس حسینی افزود: این سازمان با هدف جلو گیری از هر گونه دخل و تصرف در زمین های با کاربری فضای سبز نسبت به تشکیل اکیپ  کارشناسای جهت شناسایی تمام لکه های با کاربری فضای سبز اقدام نمود.

وی گفت: اکیپ شناسایی زمین ها با کاربری فضای سبز این سازمان با همکاری کارشناسان  واحد شهرسازی مناطق سه گانه و بر اساس نقشه های طرح تفضیلی نسبت به شناسایی تمام زمین های با کاربری فضای سبز اقدام لازم را انجام داده اند.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سنندج عنوان کرد: تاکنون 15 لکه زمین با کاربری فضای سبز در مناطق و ناحیه بهاران شناسایی شده است.

مهندس حسینی تاکید کرد: پس از شناسایی زمین های دارای کاربری فضای سبز نسبت به نصب تابلو با عنوان این ملک دارای کاربری فضای سبز بوده و به استناد ماده 101 قانون شهرداری ها متعلق به شهرداری بوده و هرگونه دخل و تصرف در آن پیگرد قانونی دارد نصب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز ابراز امیدواری نمود: با شناسایی زمین های موجود در سطح شهر و نصب تابلو علاوه بر جلو گیری از تصرف این زمین ها بتوانیم در راستای افزایش سرانه  فضای سبز  نسبت به احداث پارک اقدام لازم صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه