English

هم‌زمان با ایام محرم و صفر؛

نماینده شیخ زکزاکی در حسینیه امیری خرم‌آباد حضور یافت

ناصر سلیمان بابا، نماینده شیخ ابراهیم زکزاکی «رهبر جنبش اسلامی شیعیان نیجریه» در مراسم عزاداری عاشقان حسینی خرم‌آباد حاضر شد و به ایراد سخن پرداخت.

نماینده شیخ زکزاکی در حسینیه امیری خرم‌آباد حضور یافت

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، شب گذشته، «ناصر سلیمان بابا» به عنوان نماینده شیخ زکزاکی در مراسم روضه اباعبدالله‌الحسین(ع) که در حسینیه امیری خرم‌آباد برگزار شد حضور یافت و پس از برگزاری عزاداری، با زبان فارسی به ایراد سخن پرداخت.

در این مراسم که برخی از روحانیون، مدیران و معاونین دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی لرستان حضور داشتند، سلیمان‌بابا در سخنانی، به تشریح قیام حضرت امام حسین(ع) پرداخت و قیام رهبر و اعضای جنبش اسلامی شیعیان نیجریه را برگرفته از فرهنگ عاشورا و نهضت امام خمینی(ره) دانست.

حسینیه امیری

وی، از شور حسینی مردم لرستان تجلیل کرد و گفت: مردم لرستان، در سوگ اباعبدالله‌الحسین، عاشقانه و جانسوز عزاداری می‌کنند که این امر نشان از اعتقاد قلبی و عملی مردم شیعه این سرزمین دارد.

فرستاده جنبش اسلامی شیعیان نیجریه، ادامه داد: مطالبی که در این مراسم از سوی روحانیون و مداحان لرستانی در خصوص قیام امام حسین(ع) مطرح شد، مطالبی آموزنده و تاریخی بود، لذا، به عنوان نماینده جنبش اسلامی شیعیان نیجریه، از امیرعلی‌حیدر امیری «تولیت حسینیه امیری» تقدیر و تشکر می‌کنم.

حسینیه امیری خرم آباد

گفتنی‌است حسینیه امیری، در ایام محرم و روزهای آغازین ماه صفر، میزبان خیل عاشقان حسینی لرستان در کوچه 5 آراسته خرم‌آباد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه