English

فرماندار آستارا:

اصلاح تاسیسات و سازه های بازار ساحلی آستارا یک ضرورت است

فرماندار آستارا گفت: اصلاح تاسیسات و سازه های بازارساحلی شهرستان مرزی بندر آستارا یک ضرورت است که باید بازنگری شود.

اصلاح تاسیسات و سازه های بازار ساحلی آستارا یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، یونس رنجکش در بازدید از بازارچه ساحلی آستارا افزود: وجود برخی سازه های غیراستاندارد و استقرار برخی تاسیسات بویژه تاسیسات برق در این بازار باید مورد بازنگری قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی هایی که برای ایجاد پیاده راه فرهنگی در این مجموعه پیش بینی شده است امیدواریم برخی از اصلاحات مورد نظر پروژه اجرایی شود.

وی اضافه کرد: برای شهرستان مرزی بندر آستارا با توجه به ویژگی های آن و حقوق گردشگران و تجار مختلف، بازاری با شرایط ایده آل و جذاب و برخوردار از امکانات و تاسیسات استاندارد یک ضرورت است که شهردار و شورای اسلامی شهر آستارا می تواند در این زمینه اقدامی اساسی انجام دهند.

فرماندار آستارا گفت: حضور بخش خصوصی در این راستا نقش محوری دارد و باید تلاش کنیم تا سرمایه گذاران با ورود در این عرصه و فراهم سازی بسترهای حضور آنان شاهد شکوفایی هر چه بیشتر کسب و کارهای جدید در این بازار با جذابیت های لازم باشیم.

رنجکش در این بازدید که رییس اداره صنعت، معدن و تجارت و اعضای شورای شهر و هیات امنای بازار وی را همراهی می کردند، دستوراتی در خصوص رفع برخی مشکلات بازارچه ساحلی آستارا را صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی