English

رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس:

سهم اعتبارات ورزشی هرمزگان ناچیز است/ لزوم حمایت صنایع از ورزش استان

رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس گفت: هرمزگان با داشتن استعدادهای فراوان و چهره های برتر ورزشی، سهم اعتبارات ورزشی ناچیزی دارد که با رشد و ظرفیت های استان همخوانی ندارد.

سهم اعتبارات ورزشی هرمزگان ناچیز است/ لزوم حمایت صنایع از ورزش استان

به گزارش خبرگزاری موج، حسین هاشمی تختی در مراسم  مسابقات دو صحرانوردی استانی که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهر سرگز احمدی برگزار شد، گفت :ما در رشته های ورزشی از استعدادهای خوبی در بخش های شهری و روستایی برخوردار هستیم که می توان با استفاده از توان مالی صنایع، استعدادهای ورزشی را شناسایی و به رشد و شکوفایی آن کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه ورزش ما مورد بی توجهی است، بیان داشت: هرمزگان با داشتن استعدادهای فراوان و چهره های برتر ورزشی که در چندین رشته ورزشی نیز بازیکنانی در رده ملی دارد، سهم اعتبارات ورزشی ناچیزی دارد که با رشد و ظرفیت های استان همخوانی ندارد.

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی در ادامه هرمزگان را سرشار از استعدادهای ورزشی دانست و اظهار داشت: در رشته های مختلف استعدادهای خوبی داریم مثلا در دو و میدانی، بسکتبال، قایقرانی و... که می توانیم با حل مشکلات ورزشکاران و با حمایت از آنها خود را در سطح ملی و بین المللی مطرح کنیم.

هاشمی تختی در ادامه یادآور شد: ورزش استان مشکلات فراوانی دارد که ما پیگیر رفع آن ها هستیم تا جایی که هرمزگان نیز در سطوح بالا به جایگاهی که حق آن است، دست یابد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس در پایان گفت: صنایع، فولاد و پالایشگاه ها باید به کمک ورزش بیایند و آنها را حمایت کنند تا ظرفیت های بیشتری در ورزش استان شناسایی کرده و در آینده بتوانیم بر روی این رشته ها سرمایه گذاری کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه