English

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

افتتاح سالن ورزشی «بن زرد» شهرستان دنا

با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد سالن ورزشی چند منظوره «بن زرد» شهرستان دنا افتتاح شد.

افتتاح سالن ورزشی «بن زرد» شهرستان دنا

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، در گرامیداشت هفته‌ تربیت بدنی و ورزش و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، زارعی نماینده مردم بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان سالن ورزشی روستای بن زرد از توابع شهرستان دنا افتتاح شد.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت: محل تأمین اعتبار این پروژه از محل هدایای خاص وزارت نفت بود و این پروژه در سال 94 آغاز و امروز نیز به بهره برداری رسید.

احمدی خاطرنشان کرد: نشاط و استفاده از فضای ورزشی حق جوانان است و امید است با بهره‌برداری از این سالن شاهد تقویت ورزش در این منطقه باشیم.

مدیرکل ورزش استان، میزان اعتبار هزینه شده برای ساخت این سالن ورزشی در شهرستان دنا را 8 میلیارد و 500 میلیون ریال ذکر کرد.

علوی در ادامه بیان کرد: این سالن در زمینی با زیربنای یک هزار و 200 مترمربع ساخته شده  و محل تأمین اعتبار این طرح از محل هدایای خاص وزارت نفت بوده است.

مدیرکل ورزش استان تصریح کرد: طرح سالن ورزشی چند منظوره در روستای بن زرد از سال 1394 آغاز و و پس از دو سال به بهره برداری رسید.

مدیر ارشد ورزش استان افزود: 417 میلیارد ریال در سال 95 به طرح‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت که از این میزان 300 میلیارد ریال از محل 2 درصد نفت، 47 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی بوده است.

این مقام مسوول ادامه داد: هم اینک 83 طرح ورزشی در مناطق مختلف این استان در دست اجراست که به صورت میانگین 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سرانه ورزشی این استان با زمین‌های خاکی بیش از 1.2 مترمربع ذکر کرد و بیان داشت: کهگیلویه و بویراحمد با 713 هزار نفر جمعیت افزون بر 46 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته‌های مختلف دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه