English

صبح امروز؛

اعضای شورای شهر و شهردار خرم آباد به دیدار استاندار لرستان رفتند

صبح امروز، اعضای شورای شهر و شهردار خرم‌آباد به دیدار سید موسی خادمی استاندار لرستان رفتند.

اعضای شورای شهر و شهردار خرم آباد به دیدار استاندار لرستان رفتند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، صبح امروز، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خرم‌آباد با استاندار لرستان دیدار و گفت‌‌وگو کردند.

بر اساس این گزارش، در جلسه‌ای که صبح امروز در دفتر استاندار لرستان برگزار شد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر به بیان دغدغه‌های حوزه شهری و چالش‌های پیش رو پرداختند.

در ادامه این دیدار نیز، وحید رشیدی شهردار خرم‌آباد به بیان کمبودهای شهرداری مرکز استان پرداخت و از سید موسی خادمی خواست تا به یاری شهرداری خرم‌آباد بشتابد.

همچنین در این دیدار، مسائلی همچون اخذ عوارض و مطالبات شهرداری، تبدیل خرم‌آباد به مقصد گردشگری و مسائلی از این دست مطرح شد.

گفتنی است، استاندار لرستان نیز در پایان این دیدار، بر همکاری همه‌جانبه با شورای اسلامی شهر و شهرداری خرم‌آباد تاکید کرد و گفت: شورای اسلامی پنجم، شورایی با ساختار قوی و متشکل از افردی کارآمد است که بی‌شک در توسعه شهر خرم‌آباد نقش بسزایی خواهند داشت.

سید موسی خادمی افزود: مجموعه استانداری در مسیر توسعه استان لرستان از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد، لذا، همکاری و همراهی با شورا اسلامی شهر و شهرداری خرم‌آباد، از جمله برنامه‌های توسعه‌ای ما خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه