English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

بهره‌مندی ۱۰۶ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از خدمات معافیت سربازی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در ۶ ‌ماهه نخست سال جاری ۱۰۶ نفر از مشمولان خدمت مقدس سربازی از تسهیلات معافیت سربازی کمیته امداد استان اصفهان بهره‌مند شده‌اند.

بهره‌مندی ۱۰۶ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از خدمات معافیت سربازی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمیدرضا شیران با اشاره به اینکه مهم‌ترین رویکردهای این نهاد در حمایت از جامعه هدف ارائه خدمات لازم برای توانمندسازی آن‌ها است، اظهار داشت: این نهاد بر اساس نیاز خانواده‌های نیازمند خدمات مؤثر را در مسیر توانمندسازی جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی با اشاره به ارائه خدمات سربازی به مددجویان مشمول این خدمت بیان کرد: خدمات مربوط به تسهیلات سربازی در کمیته امداد در قالب معافیت سربازی، انتقال به نزدیک‌ترین مرکز محل سکونت و کاهش تعرفه خدمت سربازی است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه در 6 ماهه نخست سال جاری 106 نفر از مشمولان خدمت مقدس سربازی از تسهیلات معافیت سربازی بهره‌مند شده‌اند، افزود: در این سرفصل خدمتی پس از اخذ معافیت سربازی با ایجاد اشتغال و فراهم شدن زمینه درآمدی خانوار توانمندی خانواده اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه مددجویانی که سرپرست خانواده آن‌ها فوت کرده یا طلاق گرفته باشند می‌توانند از بسته‌های حمایتی این طرح بهره‌مند شوند، گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد فرصت‌های  شغلی پایدار برای خودکفایی مددجویان تحت حمایت و درنتیجه خروج آنان از چرخه حمایتی کمیته امداد یکی از اهداف مهم این نهاد است که در قالب ارائه تسهیلات خدمت سربازی به جامعه هدف ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه طی 6 ماهه نخست سال 96  طبق هماهنگی انجام‌شده 199 نفر از مددجویان مشمول تحت پوشش این نهاد برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی به محل زندگی خود منتقل‌شده‌اند، اظهار داشت: در همین رابطه 104 نفر از مشمولان نیز با تعامل انجام‌شده از تسهیلات کاهش تعرفه خدمت سربازی استفاده کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی