English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

اجرای طرح بزرگ شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش شاخص در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از اجرای همزمان طرح شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش و مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی در چندین شهرستان این استان، دستگیری تعداد زیادی از اراذل و اوباش و به هلاکت رساندن یک شرور معروف و متواری خبر داد.

اجرای طرح بزرگ شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش شاخص در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک باند 6 نفره از مخلان نظم و امنیت عمومی اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت و مجروح کردن سه نفر از شهروندان در یکی از خیابان های اصفهان کرده اند شناسایی و دستگیری آنها در دستورکار ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های تخصصی همه اعضای این باند که سابقه شرارت داشتند در مخفیگاهشان در یکی از شهرستان های استان گلستان شناسایی شدند، افزود: یک تیم مجرب از ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان پس از کسب نیابت قضائی به آن استان اعزام و با همکاری ماموران انتظامی گلستان هر 6 شرور و فردی که آنان را مخفی کرده بود دستگیر شدند.

این مقام انتظامی همچنین از به هلاکت رساندن یک سارق و شرور متواری در شهرستان نجف آباد خبر داد و بیان داشت: این فرد و همدستش در زمینه خرید و فروش مواد مخدر ،سرقت های مسلحانه و توام با شرارت فعالیت می کردند.

سردار معصوم بیگی اذعان داشت: ماموران پس از شناسایی خودروی این شرور، دستور ایست را صادر کردند که متهم با بی توجهی به دستور پلیس شروع به تیراندازی می کند که ماموران نیز وارد عمل می شوند و در یک درگیری مسلحانه شرور را به هلاکت می رسانند و همدستش را نیز مجروح  می کنند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود : در عملیاتی دیگر که در شهرستان لنجان انجام شد یکی از اراذل و واوباش شاخص آن منطقه که در نزاع دسته جمعی مسلحانه ، ایجاد درگیری، قدرت نمایی با سلاح سرد، برهم زدن نظم عمومی جامعه و حمله به ماموران انتظامی سابقه فعالیت داشت شناسایی ، دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان با اشاره به دستگیری تعداد زیادی از اراذل و اوباش در طرح برخورد با مخلان نظم عمومی جامعه خاطر نشان کرد: استان اصفهان جولانگاه اراذل و اوباش ، سارقان و افرادی که به هر طریق بخواهند نظم و امنیت عمومی جامعه را برهم بزنند نیست و اینگونه افراد بدانند اگر اقدام مجرمانه ای در این استان مرتکب شوند در هر نقطه از کشور مخفی شوند شناسایی و دستگیر خواهند شد و نیروی انتظامی و قوه قضائیه برخوردی قاطع و قانونی با اینگونه افراد دارند و هرگز اجازه سرکشی و تجاوز به حقوق شهروندان را نخواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه