English

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان:

هزینه کل روادید نسبت به قیمت دلار به روز محاسبه می‌شود

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: هزینه کل روادید نسبت به قیمت دلار به روز محاسبه می‌شود و کل هزینه سفر که شامل روادید، بیمه، خدمات درمانی و هزینه‌های اجرای کار است تا روز گذشته 208 هزار تومان بوده است.

هزینه کل روادید نسبت به قیمت دلار به روز محاسبه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، غلامعلی زاهدی در خصوص هزینه‌های اخذ روادید برای سفر به عتبات عالیات در اربعین حسینی، اظهار کرد: هزینه کل روادید نسبت به قیمت دلار به روز محاسبه می‌شود و کل هزینه سفر که شامل روادید، بیمه، خدمات درمانی و هزینه‌های اجرای کار است تا روز گذشته 208 هزار تومان بوده است.

وی افزود: به صورت جزئی هزینه روادید 40 دلار، بیمه و خدمات درمانی 25 هزار تومان و 10 هزار و 900 تومان هم هزینه اجرایی کار است.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان در رابطه با برگزاری تور توسط آژانس‌ها در این ایام، گفت: افراد در سامانه ثبت‌نام می‌کنند و ما برای آن‌ها روادیدی انفرادی صادر می‌کنیم، ممکن است افراد به صورت دسته‌جمعی سفر کنند و تور خاصی در این ایام وجود ندارد.

وی با اشاره به نقش دفاتر زیارتی در این بین، عنوان کرد: فقط دفاتر زیارتی تحت پوشش حج و زیارت حق ثبت‌نام افراد را دارند، افراد باید ابتدا در سامانه سماح ثبت‌نام کنند و سپس در این سامانه باید یک دفتر زیارتی انتخاب کنند تا کارهای اجرایی اخذ روادید توسط دفتر زیارتی انجام شود و فرآیند نهایی کردن ثبت‌نام که شامل ثبت نهایی اطلاعات، دریافت مدارک، تحویل به سفارت و بازگرداندن گذرنامه به زائران پس از صدور روادید است توسط دفتر زیارتی انجام خواهد شد؛ بخشی از مبلغ 10 هزار و 900 تومانی که ذکر شد برای رابط سفارت است و قسمتی از آن برای هزینه همین دفاتر زیارتی است.

زاهدی ضمن بیان اینکه چند روز اخیر کمی اختلال در روند کار وجود داشته است، خاطرنشان کرد: به صورت عادی از زمان تحویل گذرنامه 2 الی 3 روز زمان می‌برد تا روادید صادر شود.

وی ابراز داشت: هزینه بلیت‌های رفت و برگشت هواپیما توسط شرکت‌های هواپیمایی بررسی می‌شود و ارتباطی با حج و زیارت ندارد.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان در پایان تأکید کرد: کسانی که متقاضی اخذ روادید هستند کار را به روزهای پایانی نکشانند و ثبت‌نام خود را هر چه زودتر انجام دهند، مدارک خود را تحویل دهند تا هر چه زودتر روادید آن‌ها صادر و تحویل داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی