English

استاندار قم خواستار شد:

اهتمام جدی برای برگزاری دوره های حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی

استاندار قم بر ضرورت اهتمام جدی مدیران دستگاه های اجرایی برای برگزاری دوره های آموزشی رعایت حقوق شهروندی تاکید کرد.

اهتمام جدی برای برگزاری دوره های حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی

به گزارش خبرگزاری موج ازقم ، استاندار قم در نشست با اعضای ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان قم طی سخنانی تلاش برای تغییر نگرش مدیران و کارکنان دولت در راستای رعایت حقوق شهروندان را از وظایف مهم این ستاد عنوان کرد.

وی برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران و کارکنان ادارات دولتی را خواستار شد و افزود: آگاهی بخشی می تواند منجر به کاهش بسیاری از مشکلات مردم در دستگاه های دولتی شود.

سیدمهدی صادقی با اشاره به نظارت و بازرسی اعضای ستاد صیانت از حقوق شهروندی از دستگاه های دولتی ادامه داد: این بازدیدها بایستی به صورت دوره ای برگزار شود و ضمن احصاء مشکلات، برای حل آنها تعامل لازم صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: استفاده از قدرت حاکمیتی و نظارتی در کنار رعایت اخلاق می تواند تاثیرگذاری فعالیت های این ستاد را دوچندان کند.

عطاءالدین قاسمی مدیر کل امور اجتماعی استانداری نیز در این جلسه با اشاره به دستورالعمل 9 برنامه حقوق شهروندی و 10 برنامه عفاف و حجاب ستاد صیانت از حقوق شهروندی اظهار داشت: عملکرد دستگاه های اجرایی بر اساس این دستورالعمل ها سمورد ارزیابی قرار گرفته است.

بازدید از 84 دستگاه دولتی و بررسی عملکرد در حوزه ی عفاف و حجاب و حقوق شهروندی از جمله اقدامات ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان قم می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه