English

فرمانده انتظامی بندرلنگه خبر داد

کشف محموله یک میلیاردی پوشاک قاچاق در بندرلنگه

فرمانده انتظامی بندرلنگه گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان و با کنترل محورهای مواصلاتی، یک محموله پوشاک قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد.

کشف محموله یک میلیاردی پوشاک قاچاق در بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حافظی اظهار داشت: مقابله با قاچاق کالا و ارز با توجه به تاثیرات سو آن بر اقتصاد کشور از جمله اولویت‌های مهم نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران انتظامی بندرلنگه به هنگام کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و اقدام به متوقف کردن آن می‌کنند.

فرمانده انتظامی بندرلنگه گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو پنج هزارو 520 ثوب البسه قاچاق کشف کردند که ارزش آن از سوی کارشناسان یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ حافظی با بیان اینکه در همین راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده، گفت: از مردم خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

بندرلنگه بندری تاریخی در جنوب کشور به شمار می‌رود که از دیرباز با عنوان بندر مروارید شناخته می‌شده است، این بندر به واسطه داشتن کمترین فاصل با کشورهای حوزه خلیج فارس به ویژه امارات متحده عربی همواره به عنوان مقصدی مهم و قابل دسترس برای تخلیه محموله‌های قاچاق به شمار می‌رود.

از طرفی قرابت و وجود مسیرهای اجتماعی و فیزیکی تاریخی در بین بندرلنگه با استان‌هایی همانند فارس، این منطقه را برای قاچاقچیان لوازم خانگی و البسه جذاب و با صرفه نموده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه