English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر گفت

آغاز ششمین دوره تربیت مربی قرآن کریم در خمینی شهر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر گفت: 66 نفر مربی قرآن کریم در دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم شهرستان خمینی شهر شرکت می کنند.

آغاز ششمین دوره تربیت مربی قرآن کریم در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی قربانی اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح مربیان قرآنی شهرستان خمینی شهر که در ششمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن با اداره اوقاف و امور خیریه خمینی شهر همکاری دارند 66 نفر مربی قرآن کریم در دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم این شهرستان شرکت می کنند.

وی افزود: این افراد در آزمون شهریور ماه که از طرف اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان اصفهان برگزار شده بود توانسته بودند که حدنصاب نمره را کسب و به این دوره راه پیدا کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر ادامه داد: این دوره ویژه خواهران برگزار می شود و آقای مهندسی دبیر ستاد طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم کشور استاد این دوره است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قربانی گفت: این دوره از  29 مهر ماه پس از اخذ آزمون اولیه آغاز و به مدت پنج روز تا  3 آبان ماه در شهر درچه ادامه خواهد داشت که در روز آخر نیز آزمون نهایی از افراد شرکت کننده برگزار می شود و افرادی که بتوانند نمره قبولی را کسب نمایند به آنان از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه مدرک مربیگری قرآن کریم اعطا می شود.

وی خاطرنشان شد: این دوره با هدف آموزش مربیان حفظ قرآن کریم و با رویکرد آشنایی با روش های مدرن برگزار می شود که مربیان با اصول و روش کلاس داری در رشته حفظ قرآن کریم آشنا می شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر گفت: امسال در ششمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم 2200 نفر قرآن پژوه ثبت نام کرده اند که این دوره نیز با حضور 70 مربی در 40 مرکز فرهنگی قرآنی بقاع متبرکه شهرستان و همچنین مراکز قرآنی در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه