English

مدیر شبکه جهانی ولایت:

برنامه های شبکه ولایت با محوریت پاسخگویی به شبهات و نشر معارف اهل بیت است

مدیرشبکه جهانی ولایت با بیان اینکه بخش آفریقایی زبان این شبکه ۱۲ کشور آفریقایی با جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ میلیون نفر را پوشش می‌دهد، اظهار کرد: این کشورهای آفریقایی ظرفیتی بسیار ارزشمند برای تبلیغ معارف اهل بیت(ع) هستند.

برنامه های شبکه ولایت با محوریت پاسخگویی به شبهات و نشر معارف اهل بیت است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی در بازدید دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم از شبکه جهانی ولایت، با اشاره به ظرفیت‌های شبکه جهانی ولایت اظهار کرد: تمام برنامه‌های این شبکه با محوریت پاسخگویی به شبهات و نشر معارف اهل بیت(ع) تولید شده و فارغ از مسائل سیاسی در این شبکه فعالیت صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه شبکه ولایت به صورت سه زبانه و به صورت 24 ساعته برنامه پخش می‌کند بیان کرد: در این شبکه از کارشناسان شیعه و اهل سنت استفاده شده و به صورت مستقل فعالیت می‌شود.

رئیس شبکه جهانی ولایت با بیان اینکه بخش آفریقایی زبان این شبکه 12 کشور آفریقایی با جمعیتی بالغ بر 400 میلیون نفر را پوشش می‌دهد اظهار کرد: این کشورهای آفریقایی ظرفیتی بسیار ارزشمند برای تبلیغ معارف اهل بیت(ع) هستند.

وی با تاکید بر اینکه شبکه جهانی ولایت با تمام توان در حال نشر معارف اهل بیت(ع) است تصریح کرد: تمام فعالیت‌های بالغ بر هفت ساله این شبکه در ساختمانی کوچک و با فضایی اندک صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی