English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه :

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره بازی دراز در سرپل ذهاب

آیین اختتامیه نخستین جشنواره منطقه‌ای فرهنگی ادبی بازی دراز با حضور شاعران و نویسندگان برجسته کشور در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره بازی دراز در سرپل ذهاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، هم‌زمان با برگزاری اختتامیه این جشنواره در شهرستان سرپل ذهاب، دبیرخانه دائمی این جشنواره افتتاح شد، این جشنواره نخستین جشنواره فرهنگی ادبی بازی‌دراز در سرپل ذهاب است.

حجت‌الاسلام رحیم جعفری گفت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی نقش مهمی در معرفی ایثار و شجاعت رزمندگان و مردم شهرستان به نسل جوان دارد برگزاری این جشنواره نیز به پاسداشت این دلاور مردی‌ها و فراموش‌نشدن فرهنگ زیبای شهادت و ایثار است.

جعفری با یادآوری بیانات شهید بهشتی مبنی بر اینکه عرفان واقعی خانقاهش بازی دراز است، گفت: ۳۲۴ اثر منطقه‌ای از علاقه‌مندان شرکت‌کننده از استان‌های غربی کشور در قالب سه بخش شعر، داستان کوتاه و خاطره به دبیرخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال‌شده است.

وی افزود: از این تعداد 160 اثر شعر فارسی، 28 اثر شعر کردی، ۹۶ اثر داستان کوتاه و ۴۰ اثر خاطره بوده است این آثار ارائه‌شده در قالب موضوعات دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت، شهدای مدافع حرم، زن و دفاع مقدس، عاشورا و دفاع مقدس است که برترین‌ها از بین آثار برتر امروز توسط هیئت‌داوران معرفی و تقدیر خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه