English

فرمانده انتظامی پلدختر:

۴ محموله قاچاق در پلدختر کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: چهار محموله قاچاق کالا به ارزش یک میلیارد و 269 میلیون و 190 هزار ریال در این شهرستان کشف شد.

4 محموله قاچاق در پلدختر کشف و ضبط شد

سرهنگ صفر عبدالوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج در پلدختر اظهار داشت: در راستای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا در ارتباط با برخورد جدی با مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان کالا و در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی ماموران انتظامی در سه نقطه از شهرستان، این چهار محموله کالای قاچاق راکشف کردند .

وی افزود: این خودروها شامل یک دستگاه اتوبوس و سه دستگاه خاور بودند که قصد داشتند کالای قاچاق را از استان های جنوبی به مقصد غرب و شمال کشور حمل کنند که توسط پلیس در بابازید ، پل تنگ و جلوگیر پلدختر توقیف شدند.

سرهنگ عبدالوند خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو‌ها، پنج دستگاه یخچال، چهار دستگاه جاروبرقی، پنج دستگاه تلویزیون ال ای دی، چهار دستگاه قهوه ساز، سه دستگاه ماشین لباسشویی، یکهزار و 185 ثوب انواع لباس، 610 جفت کفش، 396 قوطی انواع کمپوت، 354 قوطی روغن و 480 انواع ابزار آلات کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این رابطه چهار نفر متهم دستگیر و برای انجام مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: یکی از اولویت‌های اصلی این نیرو در شهرستان بر پایه تدابیر فرمانده معظم کل قوا و دستورات فرماندهی ناجا، مبارزه ریشه‌ای با پدیده شوم قاچاق کالا است که اساس اقتصاد ملی ما را هدف گرفته است بنابر این برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی