English

بسیج نیروی انتظامی برای خدمت به زائران امام حسین(ع)

فرمانده انتظامی استان گیلان با تصریح بر اینکه نیروی انتظامی امکاناتش را برای خدمت به زائران بسیج خواهد کرد، اظهار داشت:‌ همه تمهیدات امنیتی و انتظامی برای این کار اندیشیده شده است.

بسیج نیروی انتظامی برای خدمت به زائران امام حسین(ع)

به گزارش خبرگزاری موج از رشت،  سردار محمدرضا اسحاقی در جلسه ستاد اربعین شهرستان مرزی آستارا که با حضور فرمانده مرزبانی استان، فرماندار و اعضای شورای تامین آستارا برگزار شد، با تاکید بر اینکه مردم متدین، خداباور و متعهد گیلان در قالب کاروان‌های متعدد و یا به صورت انفرادی برای ضیافت بزرگ اربعین مهیا خواهند شد، تصریح کرد: تامین امنیت زائران اربعین از مسئولیت‌های مهم و وظایف سنگین پلیس است.

این مقام ارشد انتظامی، ثبات و آرامش امروز درون مرزهای کشور را نتیجه جانفشانی شهدای مدافع حرم دانست و اضافه کرد: شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آنان با گذشتن از ارزشمندترین دارایی‌شان، کشور را از گزند دشمنان حفظ کرده‌اند.

وی حضور گسترده و پرمفهوم زائران در آئین اربعین در کربلا را موجب حسادت و کینه‌ورزی دشمنان برشمرد و افزود: این حضور گسترده عاملان استکبار را غافلگیر و بهت‌زده کرده است.

سردار اسحاقی با بیان اینکه نیروی انتظامی امنیت زائرانی که از مرز آستارا وارد کشور می‌شوند را به بهترین شکل تامین خواهد کرد، اشاره داشت: پذیرایی از زائران امام حسین(ع) و تامین امنیت آن‌ها، فرصت و موهبتی برای ابراز عشق و ارادت به اهل بیت است.

فرمانده انتظامی استان گیلان تشکیل ستاد اربعین را گامی در جهت برقراری نظم و امنیت راهپیمایی میلیونی اربعین و فرصتی برای برطرف کردن نواقص گذشته دانست و اضافه کرد:‌ امنیت و آرامش این راهپیمایی عظیم معنوی، جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی