English

با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور؛

بسته فرهنگی با رویکرد مدیریت مصرف آب رونمایی شد

در هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر شرکتهای آب و فاضلاب کشور باحضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب از بسته فرهنگی مدیریت مصرف آب شرکت آبفای استان اصفهان که شامل 5 انیمیشن، 2 کلیپ، 5 نمایش نامه صوتی و 7 ترانه بود رونمایی شد.

بسته فرهنگی با رویکرد مدیریت مصرف آب رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: برای اولین بار در کشور بسته فرهنگی مدیریت مصرف را در ابعاد گسترده و متنوع که بسیاری از تکنیک های هنری را دربر دارد تولید و رونمایی نمود.

سیداکبر بنی طبا  اظهار داشت: در این بسته فرهنگی 5 داستان در قالب انیمیشن، 2 کلیپ به صورت مستند، 5 نمایش نامه صوتی و 7 ترانه بسیار زیبا با لحن کودکانه آمده که شیوه های صحیح مصرف آب را به گروه هدف که کودکان و نوجوانان بوده است آموزش می دهد.

وی حساسیت و دقت نظر در محتوای بخش های مختلف این بسته فرهنگی را مهم برشمرد و خاطرنشان ساخت: میزان اثربخشی و مؤثر بودن هر اثری ارتباط بسیار زیادی با محتوای آن اثر دارد. بر این اساس در فرایند تولید این بسته فرهنگی بر تنوع و محتوای مقوله مدیریت مصرف بسیار تأکید شد و تصمیم گرفته شد در تدوین این بسته فرهنگی متناسب با گروه سنی جامعه هدف از موسیقی مطلوب، طراحی های گرافیکی متنوع، تصویرسازی، آهنگ سازی و صداگذاری مناسب استفاده شود.

بنی طبا گفت: بسته فرهنگی «تو میدونی اخمولک چطوری خندونک شد؟» در میان دانش آموزانی که برای آموزش مدیریت مصرف آب به خانه فرهنگ آب مراجعه می کنند توزیع می شود تا با در اختیار قرار دادن این بسته فرهنگی به دانش آموزان فرایند آموزش مصرف بهینه آب جامع و کامل تر انجام گیرد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: تیراژ این بسته فرهنگی در مرحله اول حدود 10 هزار نسخه است که انتظار می رود با توزیع آن میان دانش آموزان فرهنگ بهینه مصرف آب میان آینده سازان کشور نهادینه شود تا صیانت از منابع آبی در کشور بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه