English

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت بیان کرد:

سراوان به لحاظ زیست محیطی نابود شده است

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت گفت: وضعیتی که در سراوان پیش آمد یک تلنگر جدی برای سازمان های مسوول می باشد.

سراوان به لحاظ زیست محیطی نابود شده است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فاطمه شیرزاد افزود: تا کنون جلسات متعددی در این خصوص برگزار شده است و وضعیتی که در سراوان پیش آمد یک تلنگر جدی برای سازمان های مسوول می باشد.

وی با اشاره به شرح خدمات مربوط به شهرداری رشت در خصوص سراوان تصریح کرد: یقینا با توجه به نقشی که شهرداری رشت در مباحث مختلف در این زمینه بر عهده دارد امیدواریم بتوانیم راهکار مناسبی برای این معضل اساسی بیاندیشیم.

شیرزاد گفت: به هر حال قصوری در این زمینه اتفاق افتاده که شاهد رانش زباله بودیم و بنده معتقدم اقدامات سلیقه ای آسیب فراوانی به سراوان وارد نموده است.

فاطمه شیرزاد افزود: به لحاظ زیست محیطی سراوان نابود شده است و بارها گفته ام که موارد به شکل ریز شده وارد کمیسیون شود اما امروز هم  مباحث به صورت کلی مطرح شده است.

وی با اشاره به موضوع زباله سوز گفت: بازنگریهایی که در خصوص خرید زباله سوز باید به آن توجه میشد و همچنین در بخش اعتبارات هنوز مغفول مانده است و در حال حاضر استانهای شمالی همچون نوشهر و... هم اعتبارات کافی را جذب نکرده اند.

شیرزاد بیان کرد: برای سراوان و کارخانه کودآلی اعتبارات همزمان و کافی منظور شود و  باید مسوولین استانی  هم درگیر این مباحث شوند و شورا و شهرداری رشت به تنهایی نمی توانند به این بحران بپردازند.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت افزود: مشاور و پیمانکار پروژه سراوان به خوبی آنالیز شوند و نگذاریم بحران سراوان شدت بیشتری بگیرد.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت نیز با انتقاد از ورود زباله دیگر شهرها به رشت گفت: فقط شهرداری رشت نباید به این موضوع بپردازد و با توجه به اینکه برخی دیگر از شهرهای گیلان نیز زباله های خود را در این محدوده دفن می کنند باید در رفع مشکلات همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه