English

رئیس حوزه علمیه اصفهان:

یکی از راهبردهای مهم دشمن در عصر حاضر ایجاد اختلاف بین مردم است

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: یکی از راهبردهای مهم دشمن در عصر حاضر ایجاد اختلاف بین مردم و ایجاد درگیری و رو در روسازی آن ها با همدیگر است تا در این شرایط اهداف خود را برای استعمار و تصرف کشورها به ثمر برساند.

یکی از راهبردهای مهم دشمن در عصر حاضر ایجاد اختلاف بین مردم است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، آیت الله العظمی حسین مظاهری، در درس اخلاق در محل مسجد حکیم اصفهان افزود: یکی از راهبردهای مهم دشمن در عصر حاضر ایجاد اختلاف بین مردم و ایجاد درگیری و رو در روسازی آنها با همدیگر است تا در این شرایط اهداف خود را برای استعمار و تصرف کشورها به ثمر برساند.

وی بیان کرد: تجزیه عراق توسط آمریکا بر اساس سیاست های رژیم صهیونسیتی برنامه ریزی شده و ترامپ تنها مجری این سیاست در تجزیه عراق و ایجاد اختلاف بین مردم آن کشور بود.

رئیس حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: ایجاد تفرقه بین مسلمانان و تجزیه کشورهای اسلامی مهمترین هدف در اجرای این برنامه بود که تدبیر ویژه آیت الله سیستانی و مشاوره های جمهوری اسلامی ایران این توطئه را خنثی کرد.

وی ادامه داد: اگر کشورهای اسلامی با همدیگر متحد شوند و روزنه های ورود رژیم صهیونیستی و آمریکا را از بین ببرند آنگاه دولت های مستکبر و استعمارگر شکست می خورند و در برابر کشورهای اسلامی تسلیم می شوند.

آیت الله مظاهری با بیان اینکه ایجاد تردید در دین از دیگر سیاست های دشمنان برای پیشگیری از پیشرفت اسلام است، یادآور شد: دشمن با ایجاد شبه در دستورات دین و گسترش این شبه ها در فضای مجازی سعی بر اسلام ستیزی و دوری از دستورات دین را دارد و به دلیل بی توجهی برخی از افراد جامعه نسبت مطالعه به اعتقادات و دستورات دین، دشمن توانسته در این راهبرد موفق عمل کند.

وی یادآور شد: مطالعه موضوعات دینی و اعتقادی مانع از پیشرفت دشمن در ایجاد شک و شبه در دین می شود و نیاز است شیعیان روزانه بخشی از فرصت خود را صرف مطالعه در موضوعات دینی کنند.

این مرجع تقلید نسبت به شایعه پراکنی و تهمت در جامعه انتقاد کرد و گفت: تهمت و شایعه پراکنی در جامعه علاوه بر اینکه مایه خسران برای افراد است مشکلات اجتماعی نیز در جامعه ایجاد می شود.

رئیس حوزه علمیه اصفهان افزود: گسترش فساد اخلاقی در جامعه منجر به افزایش مشکلات و شکست می شود و باید خانواده ها نسبت به این موضوع توجه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه