English

گلایه و اعتراض مسوولان کهگیلویه و بویراحمد به نحوه توزیع اعتبارات

موضوع نحوه توزیع اعتبارات در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد همواره در جلسات متعدد مورد اعتراض برخی مسوولان این استان است و هیچ کسی پاسخگوی این ابهامات نیست.

گلایه و اعتراض مسوولان کهگیلویه و بویراحمد به نحوه توزیع اعتبارات

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، نحوه توزیع اعتبارات در استان کهگیلویه و بویراحمد همواره یکی از مباحث چالش‌برانگیز در جلسات بوده است، بطوریکه این مسئله به سطح جامعه کشیده است و افکاری عمومی منتظر شفاف سازی در این رابطه هستند.

عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در جلسه‌ای که استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران ارشد این استان حضور داشت خطاب به استاندار، اظهار کرد: ما از تخصیص اعتبارات شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام ناراضی هستیم.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس در آن جلسه از عملکرد سازمان برنامه و بودجه این استان بشدت انتقاد و تاکید کرد تا مادامی که یک نیروی انسانی با مسئولیت بالا در این سازمان گماشته نشود بدون شک حق مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در تقسیم اعتبارات پرداخت نمی شود و به همین خاطر اعتباراتی را که توسط این سازمان توزیع می شود سودی برای چهار شهرستان محروم کهگیلویه بزرگ ندارد.

وی‌گفت: ما به عنوان مسئولان استانی و شهرستانی به‌همراه مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از عملکرد سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تخصیص اعتبارات ناراضی هستیم و البته فرصت‌های فراوانی به این سازمان دادیم تا اصلاح بشود اما انگار چون نیروی انسانی با مسئولیت در این سازمان نداریم همچنان باید نارضایتی ها ادامه یابد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت‌های ۴۰ ساله کهگیلویه بزرگ در حوزه‌های مختلف زیرساختی، خاطرنشان کرد: با توجه به تجاربی که استاندار جدید دارند، قطعاً امیدوارم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ که در ۴۰ سال گذشته در حوزه‌های سیاسی و صنعتی مورد بی مهری قرار گرفتند، دوباره جان تازه‌ای بگیرد.

هاشمی پور با اظهار امیدواری به آشنایی کامل استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مباحث مختلف بویژه مباحث بودجه ای، تصریح کرد: خوشبختانه استاندار جدید اطلاعات خوبی از استان کهگیلویه و بویراحمد در اختیار دارد و به یقین خواهند رسید که چرا ما از سازمان برنامه و بودجه استان ناراضی هستیم.

بعد از اعتراض نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد نیز به توزیع اعتبارات در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام نارضایتی کرد.

 نظری در جلسه‌ای با حضور نماینده بویراحمد و دنا و استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در محل شورای اسلامی شهر یاسوج برگزار شد، خطاب به استاندار گفت: توزیع ناعادلانه اعتبارات دراین استان به یک مشکل تبدیل شده که انتظار می‌رود این روند توسط نماینده عالی دولت رسیدگی شود.

وی با اشاره به بی توجهی به بافت فرسوده در شهر یاسوج، عنوان کرد: از ۵ میلیارد تومان اعتبارات بافت فرسوده ۴٫۵ میلیارد تومان به یک شهرستان خاص اختصاص یافته است.

گرچه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شورای اداری کهگیلویه به نماینده مردم کهگیلویه بزرگ گفته بود؛ این بی‌مهری‌ها در خصوص شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام ربطی به نظام ندارد و نظام خدماتی زیادی ارائه داده است و به این خاطر است که شماها (مجموعه مدیران استان) زیر یک سقف جمع نشدید. اما با این وجود موج نارضایتی‌ها از توزیع اعتبارات در سطح استان وجود دارد.

به گزارش موج، قبل از آمدن علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سایر مسوولان نارضایتی و گلایه‌های زیادی در این ربطه داشتند. حال باید ببینم که استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه چه واکنشی نشان می‌دهد و یا اصلاً گوشش به این حرف‌ها بدهکار هست یا نه؟ و آیا نحوه توزیع اعتبارات را برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شفاف و روشن می‌کنند تا دیگر جایی برای هیچ گونه شبهه و ابهاماتی نباشد. باید منتظر روزهای آینده ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه