English

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم:

توسعه ورزش همگانی و ورزش محلات را مد نظر داریم

شهرداری قم سعی کرد علی رغم تمام مشکلات مالی خدمات مطلوبی را در زمینه توسعه ورزش همگانی و ورزش محلات داشته باشد و این نهاد همکاری‌های خوبی را با اداره ورزش و جوانان و کانون‌های فرهنگی مساجد دارد.

توسعه ورزش همگانی و ورزش محلات را مد نظر داریم

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم درگفتگو باخبرنگارموج درقم،با اشاره به موضوع جمع‌آوری قلیان‌ها از پارک‌های قم اظهار کرد: اگر مسئولان در مورد ورزش به خوبی عمل می کردند هیچ زمانی دادستان برای جمع آوری قلیان ورود پیدا نمی کردند.

وی ادامه داد: شهرداری قم سعی کرد علی رغم تمام مشکلات مالی خدمات مطلوبی را در زمینه توسعه ورزش همگانی و ورزش محلات داشته باشد و این نهاد همکاری‌های خوبی را با اداره ورزش و جوانان و کانون‌های فرهنگی مساجد دارد.

مجید رفیعی افزود: برنامه جمعه نشاط را از هفته‌های آینده در محدوده کوه خضر برگزار خواهیم کرد، شورای شهر قم بر بهسازی مسیر کوه خضر تاکید دارد و این مساله نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف است.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه‌های ورزشی استان قم، اظهار کرد: سال آینده هشت مجموعه ورزشی را در نقاط مختلف شهر قم افتتاح خواهیم کرد، همچنین تعدادی از پایگاه‌های ورزشی را در مساجد استان قم تجهیز کردیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال افتتاح دوباره پیست اسکیت بوستان علوی تا عید غدیر بودیم، اما به دلیل مشکلات زمین این پیست، تعمیر آن را طول می‌کشید و بابت تاخیر این پروژه از شهروندان عذرخواهی می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه