English

دانش محوری و حرفه گرایی از مهمترین رویکردهای پلیس است

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: دانش محوری و حرفه گرایی از مهمترین رویکردهای پلیس است.

دانش محوری و حرفه گرایی از مهمترین رویکردهای پلیس است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی در حاشیه برگزاری چهارمین دوره آزمون کارآگاهی و کارآگاه یاری که با حضور سرهنگ خان نژاد ناظر اعزامی ناجا در محل معاونت تربیت و آموزش استان برگزار می شد، بیان کرد: ۹۲ نفر از کارکنان پلیس آگاهی استان گیلان در این آزمون حاضر شده اند.

این مقام انتظامی ارتقا دانش و افزایش انگیزه در کارکنان را از اهداف برگزاری چنین آزمون هایی دانست و اضافه کرد: نتایج این آزمون تا یک ماه دیگر اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس برای خدمت رسانی به شهروندان و باز کردن گره پرونده های پیچیده به افسرانی زبده و آشنا به علم روز نیاز دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی با تربیت چنین نیروهایی رسالتش برای استقرار امنیت را به بهترین شکل انجام خواهد داد.

رئیس پلیس آگاهی استان با تاکید بر اینکه شرکت کنندگان در این آزمون حداقل دو سال سابقه کار به عنوان افسر تحقیق را داشته اند، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در صورت قبولی بر اساس سطح بندی به درجات کارآگاهی و کارآگاه یاری تقسیم می شوند‌.

سرهنگ فلاح کریمی با بیان اینکه نمره قبولی این آزمون ۷۵ از ۱۰۰ است، اظهار داشت: افراد در صورت قبولی در مرحله علمی، به مرحله عملی خواهند رفت.

این مقام انتظامی دانش محوری و حرفه گرایی را از مهم ترین رویکردهای پلیس برشمرد و اضافه کرد: امنیت پایدار محصول دانش، نوگرایی و فعالیت مستمر و بی وقفه پلیس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه