English

امام جمعه یاسوج:

آمریکا از بلایی که بر سر داعش آمده نگران است

امام جمعه یاسوج گفت: آمریکا از اینکه داعش نفس‌های آخر خود را می‌کشد، بسیار نگران و ناراحت است.

آمریکا از بلایی که بر سر داعش آمده نگران است

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، و تسلیت ایام محرم و صفر، اظهار کرد: این روزها مصادف است با کاروان اهل بیت(علیهم‌السلام) به شام، که امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) به خوبی پیام عاشورا را منتقل کردند و اجازه ندادند که بر قیام عاشورا سرپوش گذاشته شود.

 امام جمعه شهر یاسوج در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به سالروز شهادت حاج آقا مصطفی خمینی فرزند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، افزود: مردم بعد از این حادثه بیش از پیش به چهره واقعی رژیم سفاک پهلوی پی بردند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه دشمنان ما در رأس آنها امریکا تنها برجام را بهانه کرده و دشمنی آن‌ها به اصل اسلام برمی‌گردد، اظهار کرد: ایران قبل از انقلاب جزیزه ثبات برای آن‌ها بود و اکنون که این پایگاه را از دست رفته دیده‌اند چنگ و دندان نشان می‌دهند.

حسینی سخنان اخیر ترمپ را ناشی از بی‌عقلی وی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب و مردم ایران و سپاه پاسداران جواب دندان شکنی به یاوه‌گویی‌های او دادند.

وی سپاه را فرزندان خمینی کبیر دانست و گفت: دشمن از این که داعش نفس‌های آخر خود را می‌کشد بسیار نگران و ناراحت هستند چرا که همه نقشه‌های آن‌ها به هم ریخته شد.

امام جمعه یاسوج افزود: حضور مردم و اقتدار سپاه پاسداران آمریکا را به واکنش‌های نابخردانه و نعره کشیدن مجبور کرده است، و رئیس‌جمهور کشور ما نیز از ترامپ دیوانه خواست تا بیشتر تاریخ و جغرافیا مطالعه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه