English

امام جمعه موقت زنجان:

اگر ملت متحد باشند می توان نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد

امام جمعه موقت زنجان، بر اتحاد ملت تاکید کرد و گفت: اگر ملت متحد باشند قطعاً همه مسائل را می‌توان به خوبی حل کرد و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد

اگر ملت متحد باشند می توان نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام حسن بیات، در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، اظهار کرد: تقوای الهی مهم‌ترین مسئله‌ای است که در قرآن کریم و منش اهل‌بیت (ع) مورد توجه است.

 حجت‌الاسلام بیات با تاکید بر اینکه در دین مبین اسلام بر پرهیز از گناهان کوچک هم توجه ویژه‌ای صورت گرفته است، تصریح کرد: افرادی که امروز و در هر دوره از تاریخ آیات الهی را به استهزا گرفته‌اند، به مرور در مسیر شقاوت قرار گرفته‌اند، زیرا بی‌توجه به اعمال بد خویش بوده‌اند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به مناسبت‌های پیش رو، خاطرنشان کرد: فردا ۲۹ مهر اولین روز از ماه صفر سالروز ورود اسرای کربلا به شام است. همچنین این روز سالروز رحلت آیت‌الله مهدوی کنی است، عالمی ربانی که در طول حیات پرخیر و برکت خود هر جا نیاز به خدمت حس می‌کرد، مخلصانه حاضر می‌شد.

حجت‌الاسلام بیات با اشاره به اول آبان (سوم صفر) سال‌روز گرامی‌داشت ولادت امام محمدباقر (ع)، خاطرنشان کرد: این روز سالروز شهادت مرحوم آیت‌الله مصطفی خمینی است که از چهره‌های تاثیرگذار در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی بود.

 امام جمعه موقت زنجان با اشاره به سخنان اخیر ترامپ تصریح کرد: ترامپ در سخنان خود علیه ایران اسلامی می‌توان ناراحتی رئیس‌جمهور آمریکا از تاثیرگذاری ایران را دید، زیرا طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران تهدیدی برای منافع آمریکا بوده و علاوه بر آن توانسته رعب و وحشتی که آمریکا از خود در جهان ایجاد کرده بود را بشکنند.

 حجت‌الاسلام بیات تاکید کرد: طبق وعده حق الهی، دشمن شکست خواهد خورد ولی در کنار آن مسئولان باید آگاه و بیدار باشند و امروز مسئله موشک و سپاه از افتخارات ما است وگرنه آمریکا با زیاده‌خواهی خود ایران را همچون افغانستان، عراق و یا سایر کشورهای مسلمان مظلوم، آماج زیاده‌خواهی خود قرار می‌داد.

  امام جمعه موقت زنجان، بر اتحاد ملت تاکید کرد و گفت: اگر ملت متحد باشند قطعاً همه مسائل را می‌توان به خوبی حل کرد و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد و باید آخرت‌گرایی را سرلوحه منش خود قرار داده و محسن حججی منش باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه