English

شهردار قم :

اعتبار ۲۰ میلیارد تومان شهرداری قم در پروژه توسعه آستان چهل اختران

شهردار قم گفت: اعتبار تخصیصی 20 میلیارد تومان شهرداری در پروژه توسعه توسعه آستان چهل اختران نسبت به میزان پیشرفت پروژه رقم فابل توجهی است.

اعتبار 20 میلیارد تومان شهرداری قم در پروژه توسعه آستان چهل اختران

به گزارش خبرگزاری موج ازقم، دکتر سقائیان‌نژاد در نشست هماهنگی طرح توسعه آستان چهل اختران که در سالن جلسات آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) و با حضور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد، اعتبار تکمیل این طرح را رقمی بین170 تا 200 میلیارد تومان عنوان و افزود: در شرایط کنونی دولت در مسائل اقتصادی باید برای تکمیل این طرح و تأمین اعتبار مورد نیاز تمام توان استان بکار رود.

وی اعتبار تخصیص از سوی شهرداری تا کنون را  20 میلیارد تومان عنوان و ادامه داد: این میزان نسبت به درصد پیشرفت پروژه رقم قابل توجهی است.

شهردار قم اختصاص اعتبار پنج میلیارد تومانی برای پارکینگ طرح توسعه آستان چهل اختران در سال جاری از دیگر مواردی بود که به آن اشاره کرد و افزود: برای تکمیل این پارکینگ نزدیک به 24 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که نقش مهمی در تحقق اهداف مهم این پروژه در مرکز شهر دارد.

وی اقدامات شهرداری قم را در کنار همت مسئولان و استفاده از ظرفیت مراجع تقلید و مشارکت‌های مردمی و نیز از مشارکت ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه در این طرح حائز اهمیت دانست و ادامه داد: شهرداری در کنار توسعه پارکینگ این مجموعه برای اجرای شبستان‌ها و دیگر بخش‌های طرح توسعه نیز به صورت ویژه پیگیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه