English

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

نباید اجازه دهیم بی بندباری فرهنگی فراگیر شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما نباید بگذاریم بی بندباری فرهنگی و اخلاقی در جامعه فراگیر شود و این مسئله می‌طلبد که مسئولان کشور، علما، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در یک فضای همدلی و وحدت آمیز به وظایف خود عمل کنند.

نباید اجازه دهیم بی بندباری فرهنگی فراگیر شود

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله مجتهد شبستری عصر امروز در دومین روز هشتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه و علمای بلاد که در مصلای تبریز برگزار شد ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این اجلاس، اظهار کرد: روحانیت باید در شرایط امروز که دشمنان به شدت علیه انقلاب و اسلام هجمه وارد می‌کنند، با تولید علم، تقویت اخلاق، نشر فرهنگ دین در دنیا و ولایت مداری، آماده مقابله همه جانبه با دشمن باشد.

وی افزود: بی‌شک اتحاد ملت و به خصوص همدلی روحانیت یکی از عوامل سعادت بخش نظام اسلامی است و در این شرایط فعلی رسالت ما به عنوان هدایت گران جامعه بسیار سنگین‌تر است.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: تشکیل حکومت شیعی در ایران و اقتدار روز افزون نظام اسلامی دشمن را به شدت به وحشت انداخته و آنها با ابزار ماهواره و اینترنت و نیز ایجاد تفرقه بین مردم و به خصوص روحانیت به دنبال تضعیف انقلاب و نظام و کمرنگ شدن فرهنگ دینی هستند.

وی با اشاره به اهمیت رسالت روحانیت در مقابله با جنگ نرم دشمن، گفت: امروز آسیب‌های اجتماعی همچون رشد طلاق و فقر و فروپاشی برخی خانواده‌ها فساد و دیگر مسائل در جامعه نسبت به گذشته بیشتر شده ‌و روحانیت باید در کنار مسئولان به فکر کاهش این آسیب‌ها باشند.

آیت‌الله مجتهد شبستری اضافه کرد: امروز لازم است فکری اساسی برای مقابله با معضل فساد فضای مجازی داشته باشیم که حقیقتاً به مصیبت عظمایی تبدیل شده و به خصوص اینکه دشمن در همین فضا به شدت به دنبال القای شبهات به منظور انحراف نسل جوان است.

نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان شرقی یادآور شد: ما نباید بگذاریم بی بندباری فرهنگی و اخلاقی در جامعه فراگیر شود و این مسئله می‌طلبد که مسئولان کشور، علما، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در یک فضای همدلی و وحدت آمیز به وظایف خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه تقویت وحدت و همبستگی روحانیت باید روز به روز بیشتر شود، ابراز داشت: متاسفانه برخی تحت تأثیر دشمن به دنبال ترویج تشیع انگلیسی و مسائل اختلاف آمیز در جامعه اسلامی هستند و بی‌شک که هوشیاری و وحدت روحانیت باعث خنثی شدن این توطئه می‌شود.

آیت‌الله مجتهد‌شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گستاخی اخیر ترامپ و واکنش قاطعانه مقام معظم رهبری و مسئولان کشور‌ گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما زیر بار مذاکره مجدد یا اضافه شدن تبصره به برجام نخواهیم رفت و اگر آنها برجام را پاره کنند ما آن را ریز ریز می‌کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خاتمه ضمن تجلیل از اقتدار موشکی نظام و فعالیت‌های شجاعانه سپاه پاسدارن، اظهار داشت: به لطف الهی و در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری و اتحاد ملت دشمنان اعم از اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها آرزوی تسلیم شدن ایران را به گور خواهند برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه