English

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده:

اهمیت استفاده از تجارت الکترونیک در رونق مشاغل خانگی

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت:فعالان مشاغل خانگی باید بتوانند با استفاده از اینترنت و فناوری اطلاعات و ارتباطات به بازارهای داخلی و خارجی دست یابند و این امر مورد توجه جدی دولت است.

اهمیت استفاده از تجارت الکترونیک در رونق مشاغل خانگی

به گزارش خبرگزاری موج ، معصومه ابتکار عصر امروز در حاشیه بازدید از روستای چهل چشمه بخش ارژن از توابع شهرستان شیراز به تلاش‌های دولت برای افزایش مشاغل خانگی در روستاها اشاره کرد و اظهار داشت: در رونق مشاغل خانگی موضوع بازاریابی، استفاده از تجارت الکترونیکی و آموزش آحاد جامعه به ویژه زنان کارآفرین بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه دولت از طرح‌هایی که سبب ایجاد اشتغال پایدار شود، حمایت می‌کند گفت: فعالان مشاغل خانگی باید بتوانند با استفاده از اینترنت و فناوری اطلاعات و ارتباطات به بازارهای داخلی و خارجی دست یابند و این امر مورد توجه جدی دولت است.

ابتکار با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین هدف‌گذاری‌های دولت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم به ویژه روستاییان است، افزود: روستاها علاوه بر نقش ارزشمندی که در تولید مواد غذایی جامعه دارند در دیگر زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی نیز اهمیت دارند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده آموزش را در ایجاد اشتغال پایدار امری مهم دانست و بیان کرد: آموزش به روستاییان باید مطابق با علم روز باشد و تحقق این امر علاوه بر افزایش کارآیی آنها، درآمد بیشتری را نصیب روستائیان می‌کند.

وی با اشاره به روستای چهل چشمه بخش دشت ارژن شهرستان شیراز به عنوان روستای نمونه اشتغالزایی بومی عنوان کرد: اهالی این روستا با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت دولت توانسته‌اند اشتغالزایی مناسبی انجام دهند و معضل بیکاری در این روستا حل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه