English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

رونمایی از کشفیات میلیاردی عملیات کاشف ۴ پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۳۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات کاشف ۴ توسط ماموران پلیس آگاهی اصفهان خبر داد.

رونمایی از کشفیات میلیاردی عملیات کاشف ۴ پلیس اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سردار مهدی معصوم بیگی پیرامون کشفیات قاچاق پلیس آگاهی استان اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات قرارگاه اقدام و عمل و به منظور مقابله با مکان‌های نگهداری کالاهای قاچاق، ماموران با همکاری بازرسی اصناف، تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت، 10 شهرستان را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: بر همین اساس، 115 انبار که پیشتر شناسایی شده بود؛ بازرسی شد که 57 عدد از این انبارها حاوی کالاهای قاچاق بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: 35 تیم عملیاتی طی 3 روز و با عنوان عملیات کاشف 4، عملیات خود را با موفقیت انجام دادند و در پی این اقدامات، کالاهای قاچاقی از قبیل لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، پوشاک، مواد غذایی و گوشی تلفن همراه به ارزش 35 میلیارد ریال کشف و توقیف شد.

وی تصریح کرد: 28 نفر هم در این ارتباط دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار معصوم بیگی اظهار داشت: فرآیند نظارت بر حمل و نقل و توزیع کالای قاچاق از مرحله ورود به استان تا زمان انبار، توسط پلیس به صورت دقیق در حال انجام است و اجرای این دست اقدامات و عملیات به طور مستمر دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به عملیات یکپارچه نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق در کل کشور بیان کرد: نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی و گمرکات مستقر است و نظارت دارد اما بخشی از این قاچاق ها به صورت شبکه‌ای و با جعل بارنامه، اظهارنامه و اسناد تجاری صورت می‌گیرد و با این حال، نیروی انتظامی در تمام شهرها کار خود را انجام می‌دهد و در استان اصفهان، کشفیات خوبی در این مدت داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به نام گذاری امسال به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری مبارزه با قاچاق در اولویت پلیس است و با توجه به اثراتی که قاچاق بر اشتغال جوانان دارد، سایر دستگاه‌ها نیز باید به کمک پلیس بیایند.

وی قسمت مهم فرآیند مبارزه با قاچاق را، همکاری مردم عنوان کرد و افزود: مردم ما با نخریدن کالای قاچاق می‌توانند این فرآیند را تسهیل کنند و اگر تقاضایی برای کالای قاچاق وجود نداشته باشد؛ انگیزه‌ای هم برای قاچاق وجود نخواهد داشت.

سردار معصوم بیگی بیان کرد: مردم ما باید بدانند که خرید کالای قاچاق به منزله بیکاری جوانان است و رکود اقتصادی در کشور است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه