English

باحضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان صورت گرفت؛

افتتاح مجموعه مسکونی ۵۴واحدی ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

مجموعه مسکونی 54 واحدی تعاونی مسکن ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان باحضور مدیرعامل شرکت آبفا ،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مشاور امور ایثارگران استانداری افتتاح شد.

افتتاح مجموعه مسکونی 54واحدی ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهانگفت: رشادت ها، ایثارگری ها و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران را نمی توان با هیچ نوع پرداخت مادیات جبران کرد. اینگونه رشادت ها و ایثارگری ما به ازایی در دنیا مادی ندارد چرا که ایثارگران باخلوص نیت رشادت و از خودگذشتگی را سرلوحه کار خود قرار دادند که در این دنیای مادی نمی توان این نوع خودگذشتگی را به هیچ عنوان جبران کرد.

امینی بیان کرد: خوشحالم تعاونی ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان توانست با بهره گیری از سلامت و صداقت مدیرعامل این تعاونی و بکارگیری از پیمانکار صاحب نام مجموعه 54 واحد مسکونی ایثارگران را در کمتر از 40 ماه در اختیار آنها قرار داد. این درحالیست که مجموعه مسکونی 80 واحدی ایثارگران هم اکنون به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی رسیده که انتظار می رود در دهه فجر به بهره برداری برسد.

وی گفت: اگر همه دستگاههای خدماتی و اجرایی در صدد رفع مطالبات خانواده های شهدا و ایثارگران برآیند قطعاً در بازه زمانی کوتاهی می توان پاسخگوی برخی از مطالبات این قشر بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب  استان اصفهانگفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان درسالهای اخیر سعی کرده با اعمال تدابیری از جمله احداث واحد ایثارگران در کوتاهترین زمان قدردان اندکی از رشادت ها و ایثارگری های این بزرگواران باشند زیرا همین فداکاری ها و شجاعت ها باعث شده که اسرائیل و آمریکا غاصب جرأت دست درازی به ایران اسلامی نداشته باشند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه