English

به منظور ترویج فرهنگ محیط زیست؛

جلسه هم‌اندیشی ادارات کل محیط زیست و پست لرستان برگزار شد

معاونت نظارت پایش اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان از برگزاری نشستی با مسئولین پست استان جهت استفاده از ظرفیت‌های اداره پست در فرهنگ‌سازی، تبلیغ و ترویج محیط زیست خبر داد.

جلسه هم‌اندیشی ادارات کل محیط زیست و پست لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، الهام برنا در این جلسه که در محل اداره کل پست استان برگزار گردید، ضمن بیان اهمیت موضوع فرهنگ سازی در خصوص مسایل زیست محیطی گفت: جامعه روستایی یکی از مهمترین مخاطبین محیط زیست هستند که نقش مهمی در حفاظت و حراست از محیط زیست طبیعی را برعهده دارند و فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت آنان در حفاظت از محیط زیست و تنوع زیستی یکی از راهبردهای اصلی اداره کل حفاظت محیط زیست استان است.

وی ادامه داد: به همین منظور، با استقبال مدیران مسئولیت پذیر اداره کل پست استان نشست هم‌اندیشی درخصوص راهکارهای استفاده از ظرفیت‌های ادارات پست به‌ویژه دفاتر ICT در روستاهای استان برگزار شد.

برنا افزود: دفاتر ICT در اکثر روستا های استان داری شعبه هستند و به همین خاطر اداره پست ظرفیت های مناسبی برای ترویج و تبلیغ فرهنگ زیست محیطی از طریق دفاتر ICT در جامعه روستایی استان دارند.

معاون نظارت پایش اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، ارائه آموزش‌های زیست‌محیطی به نمایندگی‌های دفاتر ICT، پخش نشریات، بروشورها، آگهی‌ها و هشدارهای زیست محیطی به همراه مرسولات پستی و نیز تبلیغ مسائل زیست محیطی  را از ظرفیت‌های این دفاتر عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه