English

علم و ورود به دروازه حکمت و دانش و معرفت یک توفیق الهی است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به جایگاه علم در جامعه، افزود: علم و ورود به دروازه حکمت و دانش و معرفت یک توفیق الهی است که زیبنده شاکر بودن ما است.

علم و ورود به دروازه حکمت و دانش و معرفت یک توفیق الهی است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین صفوی  با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و نزدیک شدن به اربعین حسینی با خیرمقدم به دانشجویان جدید، گفت: به همه ی دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت خیر مقدم می گوییم و آرزوی موفقیت و روز های پر از پیشرفت و ترقی برای دانشجویان آرزومندیم.

صفوی با برشمردن نشانه های آفریدگار جهانیان و تشبیه عالم بی عمل به زنبور بی عسل، خاطر نشان کرد: خداوند برای هر نعمتی هدفی معین دارد که باید آن هدف والا شناخته شود و در جهت تحقق آن تلاش کرد که هدف علم، در نهایت عمل است دانش اندوزی شعار اصلی دین مبین اسلام است و اولین سخنان خداوند با پیامبر اعظم (ص) در رابطه با فراگیری دانش بوده است.

وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران ، توسعه ی عظیم علمی در کشور شکل گرفته است که باید در جهت احیای نهضت اسلامی حرکت شود و فراگیری علم باید در جهت تربیت اشخاص با نگاه دینی و انسان سازی صورت گیرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، با بیان اینکه علم و دانش به انسان قدرت می دهد، تأکید کرد: علم و دانش به انسان قدرت و انگیزه می دهد و موجب رشد درونی می شود تا تحسین دیگران را در پی داشته باشد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با روایتی از پیامبر اعظم (ص) در مورد  دستیابی دانشمندان ایران به علم ادامه داد: دشمنان نهضت اسلامی ایران هر کاری که از دستشان برآید کرده اند ولی از رسیدن به هدف پلیدخود ناکام مانده اند چرا که از ملت جامعه اسلامی و مردم خداجو می ترسند چرا که ایران و ایرانی با علم و ایمان و جهاد در راه خدا به بالاترین درجات علمی خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه