English

فرماندار لاهیجان مطرح کرد؛

اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفابخش اقتصاد کشور

فرماندار لاهیجان در آئین معارفه شهردار لاهیجان بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفابخش اقتصاد کشور و برون رفت از شرایط فعلی در کشور است گفت: مقام معظم رهبری اخلاق و تعامل و رویکرد همه ما را بر همین مبنا مشخص کرده اند.

اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفابخش اقتصاد کشور

به گزارش خبرگزاری موج از لاهیجان، محمد احمدی گفت: لاهیجان شهرستانی ویژه است و توسعه آن بر سه محور کشاورزی، گردشگری و صنایع تبدیلی استوار شده است و این شهرستان 10درصد برنج استان گیلان را تولید می کند و در سال جاری یکصد و 11هزارتن شلتوک و 71هزارتن برنج سفید در آن تولید شده است.واین ها همه اثبات ادعای ویژه بودن شهرستان میباشد.

فرماندار لاهیجان افزود: هدف همان اقتصاد مقاومتی و نقشه راهی است که مقام معظم رهبری ترسیم کرده است و همه باید در این چارچوب راهکار ارایه دهیم و پس از قریب 40سال فقط ارایه برنامه کافی نیست بلکه باید مسوولان از خود عملکرد نشان دهند و داشتن برنامه فقط مهم نیست بلکه این برنامه ها باید تحقق پیدا کنند.

وی با اشاره به گردشگریذیر بودن لاهیجان تصریح کرد: در شش ماه نخست امسال شهرستان لاهیجان پذیرای سه میلیون و 500هزار نفر گردشگر بوده است که باید زیرساخت های لازم در این شهر فراهم شود تا جمعیت شناور نیز بتوانند از آن استفاده کند.

فرماندار لاهیجان یادآورشد: برنامه هایی که از سوی شهرداری ارایه می شود باید قابلیت انجام را داشته باشد و مدیریت شهری باید رویکردش جذب بخش خصوصی باشد و کمک های دولت در اولویت دوم قرار گیرند.

وی یادآورشد: طرح های خوب گردشگری در این شهر نظیر پارک بانوان و مجموعه حاجی آباد در این شهر در حال اجراست و دست نیاز به سوی کسانی که دل در گرو خدمت به این استان و شهرستان لاهیجان دارند دراز می کنیم .

گفتنی است؛ مسعود کاظمی با رای اعضای شورای شهر لاهیجان به عنوان شهردار این شهرستان منصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه