English

در نشست شورای آموزش‌وپرورش آستانه اشرفیه مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت خیرین در امور آموزشی

فرماندار آستانه در نشست شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان ضمن توصیه بهره بردن از ظرفیت خیرین در امور آموزشی تصریح کرد : ما باید به دنبال خیرین باشیم تا بتوانیم بخشی از نیازهای آموزش‌وپرورش را برطرف کنند.

استفاده از ظرفیت خیرین  در امور آموزشی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رحیم حیدری ضمن تقدیر از متصدیان پروژه مهر  به بحث اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی اشاره کرد و افزود: انتقال مفاهیم دوران دفاع مقدس از نسل گذشته به نسل جوان  از طریق اعزام راهیان نور می‌تواند ارتباط نسل سوم و چهارم  را با جبهه و ایثار  برقرار کند  تا آنان درک درستی از دوران دفاع مقدس داشته باشند.

حیدری بابیان اینکه همه تلاش شورای آموزش‌وپرورش  شهرستان ، شورای اسلامی و کمیسیون‌ها اجرای قانون مصوب شده است اظهار کرد : گاهی اوقات ما فکر می‌کنیم اگر در اجرای یک کار ، دستور بالای سر ما باشد کارها بهتر پیش می‌رود  درحالی‌که  هر وقت از راه قانونی عمل نکردیم ضرر آن را کشیدیم .

فرماندار آستانه اشرفیه انجمن اولیا و مربیان را یک فرصت نام برد که مدیران و معلمان می‌توانند  مجموعه مسائل دوسویه آموزشی و پرورشی را به هم انتقال دهند  و این ارتباط فرصتی است تا مشکلات آموزش‌وپرورش با اولیا در میان گذاشته شود .

رئیس شورای آموزش و پرورش خواستار ارتقای کیفی سطح آموزشی دانش آموزان شد  و با اشاره به موفقیت‌های دانش آموزان این شهرستان در کنکور سال جاری خاطرنشان کرد که باید در موفقیت بهتر  و کسب رتبه‌های بهتر و بیشتر در کنکور سرا سری روند رو به رشدی را نشان دهیم .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه