English

هوشنگ بازوند؛

تلاش می‌کنیم راه‌آهن در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد

استاندار کرمانشاه گفت: تلاش می‌کنیم راه‌آهن کرمانشاه در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد و مردم از مزایای این پروژه ارزشمند، بهره‌مند شوند.

تلاش می‌کنیم راه‌آهن در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند در حاشیه بازدید کاری از پروژه راه‌آهن کرمانشاه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه‌ی راه‌آهن کرمانشاه دارای چند مشکل نه‌چندان حاد است که پس از حل این موارد پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: مدیریت ارشد استان با دقت روند اجرای پروژه راه‌آهن کرمانشاه را پیگیری کرده و با تمام توان برای حل مشکلات و موانع موجود تلاش می‌کند.

این مقام عالی استان عنوان کرد: حدود 45 تا 50 کیلومتر از مسیر راه‌آهن نیازمند بالاست ریزی است که این بخش هم‌اکنون در حال انجام است.

بازوند با ذکر این موضوع که پس از بالاست ریزی باید عملیات زیرکوبی انجام شود در ادامه اظهار داشت: تعداد دستگاه‌های زیرکوب در کشور اندک هستند و عموماً در اختیار خطوط ریلی فعال و در دست بهره‌برداری قرار دارند که این دستگاه‌ها را پس انجام هماهنگی‌های لازم تهیه می‌کنیم.

وی ادامه داد: مرحله بعدی کار، انجام جوشکاری بین ریل‌هاست که البته این بخش از کار منافاتی با بهره‌برداری از پروژه ندارد.

این مقام عالی استان تصریح کرد: پروژه راه‌آهن کرمانشاه برای ادامه کارها نیازمند تأمین اعتبارات مالی جدید است.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: در تلاش هستیم این مراحل کاری هر چه زودتر به انجام برسد و پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد تا کرمانشاهی‌ها از مزایای این پروژه ارزشمند، بهره‌مند شوند.

بازوند گفت: دوشنبه آینده نشستی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی تشکیل می‌گردد که در این نشست پیرامون طلب‌های قبلی پیمانکار و اعتبارات موردنیاز پروژه برای ادامه کار تصمیم‌گیری می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه