English

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان:

سامانه جامع مدیریت صنعت طیور کشور راه‌اندازی شده است

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از برگزاری جلسه توجیهی دست اندرکاران صنعت طیور استان جهت ثبت واحدهای مرغداری در سامانه جامع مدیریت صنعت طیور کشور خبر داد.

سامانه جامع مدیریت صنعت طیور کشور راه‌اندازی شده است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، گفت: سامانه جامع مدیریت صنعت طیور کشور، به منظور مدیریت تولید، تنظیم بازار گوشت مرغ و جوجه یک روزه، ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا به منظور کاهش نوسانات قیمت گوشت مرغ و رصد تولید در مراحل مختلف شامل مزارع مرغ مادر گوشتی، کارخانجات جوجه‌کشی، واحدهای مرغ گوشتی و کشتارگاه‌ها راه‌اندازی شده است.

وی، افزود: در این جلسه دست اندرکاران و تولید کنندگان صنعت طیور استان با روند ثبت اطلاعات تولیدی و عملکرد واحدهای مرغ گوشتی آشنا شدند.

ناصر نجیب‌زاده،  گفت: در حال حاضر تعداد 630 واحد مرغداری در سطح استان با ظرفیت 13 میلیون قطعه جوجه ریزی در دوره فعال هستند و بطور میانگین ماهیانه 2 میلیون و 500 هزار قطعه جوجه گوشتی در این واحدهای مرغ گوشتی پرورش داده می شود و ماهانه حدود 5 هزارتن گوشت مرغ تولید می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • دکتر موسی خانی

    با سلام متاسفانه تا حال حاضر نه تنها سیستم سامانه مدیریت صنعت طیور کشور در اهداف مد نظر خود موفق و کار ساز نبوده بلکه با ضعف سیستم موجبات نا بسامانی های عدیده در کنترل بیماریهای حاد مسری ؛ امنیت زیستی و ایجاد نکات کور در دستور کار ادارات طیور شبکه های دامپزشکی گردیده لذا این سیستم با این رویه صنعت طیور کشور را به نابودی میکشاند چون هیچ کنترلی بر نحوه تولید از مزرعه مرغ مادر تا دست مصرف کننده نبوده و رونق تولید در صنعت طیور به بن بست تولید خواهد رسید

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه