English

امکان ثبت نام اشخاص حقوقی در سامانه ثنا برای دریافت ابلاغ الکترونیک قضایی فراهم شد

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گیلان در این زمینه گفت: از ابتدای آبان ماه 96 ارائه هرگونه خدمات قضایی به اشخاص حقوقی منوط به ثبت نام در سامانه ابلاغ الکترونیک قوه قضائیه می باشد.

امکان ثبت نام اشخاص حقوقی در سامانه ثنا برای دریافت ابلاغ الکترونیک قضایی فراهم شد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مجید الهیان از الزام همه سازمان، ادارات، بانک ها، بیمه ها و شرکت های دولتی و خصوصی به ثبت نام در سامانه ابلاغ الکترونیک خبر داد.

الهیان با بیان اینکه از ابتدای آبان ماه 96 ارائه هرگونه خدمات قضایی به اشخاص حقوقی منوط به ثبت نام در این سامانه می باشد، خاطرنشان کرد: اشخاص حقوقی خصوصی مانند شرکتهای خصوصی هم اکنون می توانند با مراجعه به دادگستری های سراسر استان یا دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر رشت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه دسترسی اشخاص حقوقی دولتی به سامانه ابلاغ الکترونیک مستلزم هماهنگی با بالاترین سطح اداری آنها در مرکز استان یا تهران می باشد خواستار پیگیری فوری روسای سازمانها و ادارات در این زمینه شد.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گیلان گفت: سامانه ثنا به نشانی sana.adliran.ir از آبان ماه 95 با امکان ثبت نام اشخاص حقیقی و برای ارسال اوراق قضایی به صورت الکترونیک به حساب کاربری اینترنتی افراد راه اندازی شده است.

الهیان تصریح کرد: طبق آخرین آمار 45 درصد از ابلاغیه های قضایی در استان گیلان به طور الکترونیکی در اختیار طرفین پرونده قرار می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حسن خرمی

    ابلاغیه

  • سبحان عسکری

    سبحان عسکری هستم؛ من درتصادف نقص فنی داشتم و با دستی که به عابرپیاده برخورد نکنم به ماشینهایی که پارک بودن زدم به غیر از خودم هیچ کس دراین تصادف هیچ مشکلی ندیدند فقط خودم ازشما تقاظا دارم که نامه از پزشک قانونی تمام مدارک تکمیل وبااین مشکلی برای من پیش امده که پدرم به خاطر این تصادف قلب خود رو عمل کرده زودترکارمنو خواهشن انجام دهید شماره پرونده که بایگانی هست۹۸۴۰۹۹وپرونده۹۸۰۹۹۸۳۴۱۵۲۰۴۰۷دادیاری ۲کرمان دیه من رابریده پژشک قانونی خدامیدونه که پول ندارم برم بیمارستان رسیدگی کنید سبحان عسکری رابری ۰۹۳۶۳۱۹۱۶۷۱

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه