English

رئیس حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری گلستان

۲۲۰ اتوبوس در استان گلستان برای انتقال زائران اربعین حسینی تجهیز می‌شوند

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به اقدامات استان برای نقل و انتقال زائران و خادمان اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و گفت: برای این کار ۲۲۰ دستگاه اتوبوس در حال آمادگی هستند.

۲۲۰ اتوبوس در استان گلستان برای انتقال زائران اربعین حسینی تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، قربانعلی روحی اظهار داشت: اتوبوس‌های در نظر گرفته شده موظف به رعایت همه ملاحظات ایمنی و فنی به همراه برگزاری جلسه آموزشی و توجیهی با همکاری پلیس راه قبل و حین اعزام شده‌اند و خادمان حسینی (ع) نیز در قالب 5 دستگاه اتوبوس به تعداد 200 نفر از اول آبان ماه به مرز مهران می‌روند تا به صورت رایگان بخشی از نیازهای زائران را تامین کنند.

وی همچنین یک نفر به عنوان نماینده اداره کل به مرز مهران فرستاده خواهد شد تا پاسخگوی ضرورت‌های تردد و تسهیل شرایط برگشت زائران به استان باشد.

خدمات‌دهی بهتر به زائران

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تصریح کرد: برای خدمات‌دهی بهتر به زائران، تعدادی از همکاران آموزش دیده اداره کل در پایانه‌های مسافربری گرگان و گنبدکاووس از ساعت 7 صبح تا 12 شب از زمان شروع انتقال و برگشت زائران کشیک هستند.

وی با یادآوری این مساله که پارسال 788 دستگاه اتوبوس از استان به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه به صورت رفت و برگشت اعزام شدند، گفت: زائران اربعین حسینی(ع) برای هر گونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت می‌توانند با دفتر نمایندگی اداره کل در پایانه مسافربری گرگان به شماره 32681792 تماس حاصل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه