English

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد:

نگاه توسعه‌ای به فرهنگ کتاب و کتابخانه‌ای باید در سطح جامعه تقویت شود

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگاه توسعه‌ای به فرهنگ به ویژه به مقوله کتاب و کتابخوانی در شهر یاسوج تقویت شد.

نگاه توسعه‌ای به فرهنگ کتاب و کتابخانه‌ای باید در سطح جامعه تقویت شود

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، یاسر رحیمیان قبل از ظهر امروز در دیدار با شهردار یاسوج، اظهار کرد: باید این نگاه توسعه‌ای به فرهنگ به ویژه به مقوله کتاب و کتابخوانی در شهر یاسوج تقویت شد.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت شهرداری از کتابخانه‌های عمومی، کمک به اعتلای فرهنگ مطالعه در شهر یاسوج است.

وی تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی در این شهر جوابگوی خیل عظیم جوانان اهل مطالعه نیست و شهرداری یاسوج می‌تواند با ایجاد کتابخانه یاریگر و همکار ما در این زمینه و در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باشد.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی با اشاره به همکاری‌های فرهنگی شهرداری یاسوج در سالهای اخیر افزود: ایجاد قرائتخانه برای جوانان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و نمایشگاه‌های کتاب، نشست‌های مشترک فرهنگی و تبلیغات محیطی متناسب با موضوع کتابخوانی توسط شهرداری می‌تواند شروع خوبی برای تعامل در این زمینه باشد.

نستهن مقدم شهردار جدید شهر یاسوج نیز در این دیدار با تقدیر و ابراز خوشنودی از حضور سرپرست و کارشناسان در شهرداری یاسوج اظهار داشت: نگاه فرهنگی در شهرداری یاسوج در اولویت کار قرار خواهد داشت و این نگاه در زمینه مطالعه و فرهنگ کتابخوانی ویژه تر خواهد بود.

مقدم افزود: اعتقاد بنده به راین است که کتابخانه‌ها باید در بهترین مکانهای یک شهر ساخته شود تا استفاده مردم و جوانان از این مکان فرهنگی بیشتر شود.

شهردار جدید شهر یاسوج در این دیدار با ارائه طرح «پارک مطالعه» در فضاهای سبز شهر یاسوج عنوان کرد: در جلسه ای که با اعضای شورای شهر خواهیم داشت اجرای این طرح را در فضاهای سبز و بوستان‌ها و مکان‌هایی که خانواده‌ها استفاده می‌کنند عملیاتی خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه