English

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش قم:

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال باشکوه تر برگزار شود

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش قم گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود و دانش آموزان و فرهنگیان انقلابی و بسیجی با مشت های گره کرده، شعارهای استکبار ستیزی را به گوش جهانیان برسانند.

راهپیمایی 13 آبان امسال باشکوه تر برگزار شود

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،حجت الاسلام محمدرضا قاسمی نیا طی سخنانی در سومین جلسه کارگروه پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب از آموزش و پرورش  در سالن جلسات پردیس آیت الله طالقانی دانشگاه فرهنگیان قم برگزار شد، با اشاره به توهین ها و یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) در مورد خطرآمریکا فرمودند: خطرآمریکا به حدی است که اگر کوچکترین غفلتی کنید نابود می شوید، هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید که همین فریاد همگانی «مرگ برآمریکا» برای او مرگ می آورد.

وی با اشاره به سخنان گهربار رهبر حکیم وفرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه ای درباره عظمت جایگاه سپاه، خاطرنشان ساخت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مولود مبارک انقلاب اسلامی است درهمه جهان پس از صدراسلام پدیده بی سابقه ای است.

رئیس کارگروه پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از آموزش و پرورش تاکید کرد: سپاه در حقیقت مظهرعینی و مجسمی برای تحقق شعارهای انقلاب اسلامی و آرمان های انقلاب و امام و همچنین تجلی شعار ایستادگی درمقابل همه قدرت های بزرگ با سلاح اتکال به خدا و شعارغلبه خون برشمشیرو حرکت برای نجات مستضعفان جهان در راستای اوامر ولی فقیه و فرماندهی معظم کل قواست.

 وی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال باید باشکوهتر از سال های گذشته برگزار شود و دانش آموزان و فرهنگیان انقلابی و بسیجی با مشت های گره کرده، شعارهای استکبار ستیزی را به گوش جهانیان برسانند.

قاسمی نیا همچنین با اشاره به تاثیرگذاری حرم و یادمان شهدای بی نشان در دانشگاه یادآور شد: دفن پیکر مطهر تعدادی از شهدای گمنام در دانشگاه فرهنگیان استان قطعا در ماندگاری و ترویج روحیه انقلابی و نشر ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان جوان نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در پایان، شکل گیری هویت مستقل وعزتمند و دینی دانش آموزان، توجه ویژه به توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان، توجه به شاخص های معلم در تراز انقلاب اسلامی، مهارت افزایی وکارآمدی نسل جوان و توسعه هنرستانهای فنی وحرفه ای و لزوم کمک دستگاه های دولتی به آموزش وپرورش را از جمله مطالبات رهبر بزرگوار انقلاب از آموزش و پرورش خواند و همکاری مسئولان مربوطه را در این راستا خواستار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه