English

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم :

دانشگاه‌ها می‌بایست پاسخگوی شبهات با موضوع نماز باشند

مدیر ستاد اقامه نماز قم از مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها خواست پاسخگوی شبهات با موضوع نماز باشند.

دانشگاه‌ها می‌بایست پاسخگوی شبهات با موضوع نماز باشند

به گزارش خبرگزاری موج ازقم، مدیر ستاد اقامه نماز قم  در جمع مسئولان و دبیران اقامه نماز دانشگاه‌های قم اظهار داشت : یکی از دغدغه‌های رؤسا و اساتید و مسئولان دانشگاه ‌توجه جدی به موضوع نماز باشد و جوانان دانشجو را بیش از پیش باید با معارف نماز آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد : در برخی دانشگاه‌ها خلأهای زیادی پیرامون نماز وجود دارد و از همه ظرفیت‌ها استفاده نمی شود. دانشجو اگر در دانشگاه بیشتر با معارف نماز آشنا شود، قطعاً در کاهش آسیب‌های اجتماعی می تواند نقش ارزنده‌ای را ایفا نماید.

محمد خامه یارباقدردانی از اقدامات صورت گرفته در دانشگاه‌ها در حوزه نماز، افزود : ایجاد زیر ساخت‌ها و برگزاری نماز جماعت یکی از مقولات لازم است اما اینکه بتوانیم، دانشجو را در مقابل شبهات مصمم به ایستادگی کنیم و او بتواند پاسخگوی باشد امر لازم‌تری است و این موضوع به منزله نهادینه کردن جامعه در مقابل شبهات است.

وی انجام طرح‌های پژوشی در دانشگاه‌ها پیرامون مسایل معارفی نماز را امری لازم و اجتناب ناپذیر دانست و گفت : از دانشگاه‌های قم این انتظار می رود که در این زمینه پیشتاز باشند.

در این کارگاه که در دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم برگزار شد، رییس این دانشگاه آمادگی خود را برای حمایت از پایان نامه‌ها با موضوع نماز اعلام کرد.

دکتر مهدی اردستانی گفت : این دانشگاه به منظور ترویج فرهنگ نماز تا آنجا که توان دارد، از پایان نامه‌های نماز حمایت خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه