English

مسؤول اردویی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) :

۷ هزار نفر از دانش‌آموزان قمی به اردوهای راهیان نوراعزام شدند

مسؤول اردویی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: استان قم امسال 7 هزار نفر از دانش‌آموزان را به اردوهای راهیان نور اعزام می‌کند که این تعداد شامل 3 هزار دانش‌آموز پسر و 4 هزار دانش‌آموزان دختر است.

7 هزار نفر از دانش‌آموزان قمی به اردوهای راهیان نوراعزام شدند
مسؤول اردویی سپاه علی ابن ابیطالب(ع)  درگفتگو باخبرنگارموج درقم، با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور در سال 96، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور در 23 مهرماه در استان کرج برگزار شد و در این مراسم 200 نفر نیز از استان قم حضور داشتند که بعد از اتمام مراسم افتتاحیه به سمت غرب کشور حرکت کردند.

وی افزود: استان قم امسال 7 هزار نفر از دانش‌آموزان را به اردوهای راهیان نور اعزام می‌کند که 3 هزار نفر آن‌ها جزو دانش‌آموزان پسر و در مقاطع دهم و یازدهم هستند که تا قبل از اربعین حسینی به سرزمین های نور اعزام شده و پس از آن تا دی ماه 4 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر استان قم به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

ستاراحمد وند با بیان اینکه در اردوهای راهیان نور آمادگی استقبال از دانش آموزان را داریم، عنوان کرد: آموزش و پرورش هیچ محدودیتی از نظر تعداد اعزام دانش‌آموزان به سفر معنوی راهیان نور ندارد  و سپاه علی ابن ابیطالب(ع) نیز آمادگی ارائه خدمات به هر تعدادی از دانش‌آموزان را دارد.

وی ادامه داد: این سفر معنوی چهار روز به طول خواهد انجامید که دانش آموزان دو روز در مناطق عملیاتی بوده و به بازدید از مناطق ویژه هویزه، فتح المبین، شلمچه، بیت‌المقدس و فاو پرداخته و دو روز دیگر نیز در مسیر رفت و آمد هستند.

احمدوند با اشاره به اینکه برخی از والدین به دلیل تنها بودن فرزندشان اجازه شرکت در این اردو را نمی‌دهند، مطرح کرد: دانش‌آموزان دختر می‌توانند با یکی از اقوام خانم خود و دانش‌آموزان پسر نیز می‌توانند با یکی از اقوام مرد خود به عنوان همراه در این سفر شرکت کنند تا والدین با آرامش خاطر بیشتری فرزندان خود را بدرقه کنند.

وی اضافه کرد: شرکت در اردوهای راهیان نور هر ساله به صورت داوطلبانه و اختیاری برگزار می‌شود و خود دانش‌آموزان در تامین هزینه‌های این سفر معنوی مشارکت می‌کنند.

مسؤول اردویی سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) با اشاره به تمایل برخی از خانواده‌ها به شرکت در این اردو با وسیله نقلیه شخصی خود، خاطرنشان کرد: اگر خانواده‌ای بخواهد با وسیله نقلیه شخصی خود به این اردو اعزام شود می‌تواند با مراجعه به دفتر اردویی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) و کسب امریه به سمت مناطق جنوب حرکت کند و در این مناطق نیز امکانات پذیرایی از خانواده‌ها مهیا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه