English

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم :

هیات‌های عزاداری در ترویج فرهنگ نماز رسالت مضاعفی دارند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم : در جمع اعضای شورای هیئات مذهبی قم با بیان این مطلب گفت: هیات‌های عزاداری می توانند نقش موثری در اقامه نماز اول وقت باشند.

هیات‌های عزاداری در ترویج فرهنگ نماز رسالت مضاعفی دارند.

به گزارش خبرگزاری موج ازقم ،مدیر ستاد اقامه نماز استان قم در جمع اعضای شورای هیئات مذهبی قم با بیان این مطلب گفت: هیات‌های عزاداری می توانند نقش موثری در اقامه نماز اول وقت باشند.

وی گفت: بهترین شیوه‌ ترویج فرهنگ نماز، اهتمام و دغدغه مسئولان هیئات عزادرای به نماز اول وقت است. اگر مسئول یا مداح یک هیاتی هنگام نماز به این موضوع توجه داشته باشد، قطعا در رویکرد عزاداران به موضوع نماز توجه ویژه‌ای خواهد شد.

محمد خامه یارضمن قدردانی از توجه مسئولان هیئات عزاداری به نماز ظهر تاسوعا و عاشورا گفت: این که عده‌ای به نماز به ایستند و گروهی تماشگر باشند کافی نیست، همه باید تلاش کنیم که در جامعه نماز اقامه شود.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب تا آن‌جا که با برپایی نماز جامعه از آسیب‌های اجتماعی مصون بماند، هنوز فاصله زیادی وجود دارد.

خامه‌ یار گفت : شما می توانید نقش خوبی را با استفاده از فرصت منبر، مرثیه سرایی و حضور جوانان در مناسبت‌های خاص داشته باشید و به تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) و ائمه اطهار پیرامون نماز داشته باشید.

وی گفت : هیات های عزاداری همیشه مورد توجه مردم است و چون نهاد مردمی است، تاثیرگزاری آن در ترویج نماز بر کسی پوشیده نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه